نجفی از میزبانی استان مرکزی برای برگزاری مسابقات قهرمانی تنیس روی میز بانوان، آقایان و همچنین نونهالان کشور در مهرماه سال جاری در اراک خبر داد.
کد خبر: ۸۷۴۵۸۵۸
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳
اکبر نجفی رئیس هیات تنیس روی میز استان مرکزی اظهار داشت: مسابقات قهرمانی تنیس روی میز زیر ۲۱سال بانوان کشور از بیست و سوم مهرماه سال جاری به مدت سه روز در اراک برگزار می شود.
 
وی افزود: همچنین مسابقات تنیس روی میز قهرمانی نونهالان کشور از بیست و ششم مهرماه به مدت سه روز و مسابقات تنیس روی میز زیر ۲۱سال آقایان کشور نیز از یکم آبان ماه سال جاری به مدت سه روز به میزبانی اراک برگزار می شود.
 
نجفی گفت: مسابقات رنکینگ تنیس روی میز نوجوانان استان مرکزی با هدف شناخت نفرات برتر برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور در محلات برگزار شد.
 
رئیس هیات تنیس روی میز استان مرکزی بیان کرد: این مسابقات در بخش انفرادی با شرکت ۳۵ورزشکار از شهرهای اراک، خمین و تفرش پیگیری شد که در پایان، محمدجواد سهرابی، پوریا سخایی، امیرحسین شریفی و سامان قاسمی همگی از خمین به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
 
به گفته اکبر نجفی رئیس هیات تنیس روی میز استان مرکزی ، نفرات اول تا چهارم این رقابت ها به مسابقات اوپن نوجوانان کشور که نیمه اول مهرماه سال جاری در تبریز برگزار می شود، اعزام خواهند شد.
 
 
 
ارسال نظرات