عضو شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: نبود زیبایی سیما و منظر شهر سلامت روانی شهروندان را تهدید می‌کند.
کد خبر: ۸۷۴۵۸۴۰
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶

 علی‌ اکبری‌تبار صبح امروز در جمع خبرنگاران به افتتاح پارک‌های ولایت، غدیر، چشمه نباتی و بانوان اشاره و اظهار کرد: شهرسازی بر سلامت روانی شهروندان تاثیر بسزایی دارد و شهری که اصول و ضوابط شهرسازی در آن رعایت نشود، سلامت روانی شهروندان را تهدید می‌کند.

عضو شورای شهر یاسوج در ادامه با اشاره به وضعیت بد برخی از فضاهای سبز این شهر، اظهار داشت: نبود زیبایی سیما و منظر شهر ایجاد افسردگی می‌کند که امیدوارم زیبایی شهر همچنان در دستور کار شهردار و شورای شهر یاسوج باشد.
اکبری‌تبار با قدردانی از شهردار و اعضای شورای شهر یاسوج که تلاش‌های خوبی برای افتتاح چهار پارک ولایت، غدیر، چشمه نباتی و بانوان کرده‌اند، بیان کرد: با افتتاح این چهار پارک ۴۰ هکتار به سرانه فضای سبز شهر یاسوج اضافه شد.

وی با بیان اینکه یاسوج از شهرهای گردشگرپذیر است، گفت: پارک ولایت در زمینی به مساحت ۱۵ هکتار و با اعتبار ۸۸ میلیارد ریال احداث گردید.

به گفته اکبری‌تبار، این پارک‌ها دارای ویژگی‌های خاصی از جمله آبشار مصنوعی، راه‌ پله سنگی و بلوکی، زمین فوتبال، استخر آبی، آبخوری، رینگ پیاده‌روی، کافی‌شاپ، رستوران، آلاچیق و سرویس بهداشتی هستند که زمینه شادابی، نشاط و تفریح مردم و گردشگران را فراهم می‌کنند.

این عضو شورای شهر یاسوج ادامه داد: پارک بانوان نیز با امکانات رفاهی بالا نیز با اعتبار ۲۳ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

اکبری‌تبار تاکید کرد: زیباسازی شهر و توسعه فضای سبز امید به زندگی و ایجاد روحیه نشاط در بین مردم را افزایش می‌دهد.

وی با بیان اینکه حفظ فضای سبز از کارهای ضروری شهرداری یاسوج است که انتظار می‌رود در این خصوص اقدامات لازم انجام بگیرد، گفت: در بعضی از نقاط شهر یاسوج نیازمند توسعه فضای سبز هستیم که امیدوارم شهردار و اعضای شورای شهر نیز تصمیمات لازم را برای آن مناطق بگیرند.

ارسال نظرات