مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: محور یاسوج-سمیرم از محورهای پرتردد استان است و 30 نقطه حادثه‌خیز در این محور شناسایی شده است .
کد خبر: ۸۷۴۵۸۲۴
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶

حسن فدایی  با اشاره به طول بزرگراه‌های استان گفت: تا پایان سال 91 کل طول بزرگراه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد 50 کیلومتر بود که اواخر سال گذشته طول بزرگراه‌های استان به 97 کیلومتر افزایش یافته است.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: برنامه اداره کل راه و شهرسازی برای افزایش طول بزرگراه‌های استان تا پایان برنامه ششم توسعه 150 کیلومتر است اما با تلاش‌های صورت گرفته این مهم اواخر سال 96 محقق خواهد شد.

وی در ادامه به محورهای پرتردد استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: محور یاسوج-سمیرم از محورهای پرتردد استان است و 30 نقطه حادثه‌خیز در این محور شناسایی شده که رفع این نقاط حادثه‌خیز نیازمند اختصاص اعتباری بیش از 40 میلیارد ریال است.

این مسؤول با اشاره به اینکه روزانه 6 هزار وسیله نقلیه از این محور تردد می‌کنند، افزود: بیشترین تصادفات منجر به فوت در این محور اتفاق می‌افتد که امیدواریم با اختصاص اعتبار چهار باند کردن محور مواصلاتی یاسوج-سمیرم انجام شود.

ارسال نظرات