خبرهای داغ:
نخستین جشنواره سرود ترنم ویژه پایگاه های بسیج قزوین در مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قزوین در حال برگزاری است.
کد خبر: ۸۷۴۵۸۱۱
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴

محمد کشاورز معاون فرهنگی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قزوین در خصوص برگزاری اولین جشنواره سرود ترنم اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی ویژه ای که در ماه مبارک رمضان داشتند بر اهمیت و ارزش سرود در گسترش اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکید کردند، لذا در یک حرکت خلاق و خودجوش معاونت فرهنگی سپاه صاحب الامر(عج) جشنواره سرود را برگزار کرده است.

وی ادامه داد: این جشنواره از 8صبح امروز، 27 شهریور ماه در محل کانون رشد و پرورش فکری کودک و نوجوان قزوین با همکاری دو دسته خواهر و برادر بسیجی برگزار شده است و تا 18:30 بعد از ظهر ادامه خواهد داشت.

کشاورز توضیح داد: 25 گروه برادر تا پیش از اذان ظهر امروز کار های خود را به پایان می‌رسانند و در ادامه از ساعت 15، 20 گروه خواهر کارهای خود را به حاضران و داوران ارائه می‌دهند

وی با یادآوری مهارت گروه داوران اذعان کرد: استاد سکاک در زمینه شهر و محتوا گروه ها و اشعار را مورد داوری قرار خواهند دادو آقایان زرآبادیبی و دولت زارعی از متخصصان زمینه موسیقی سایر نکات را مورد بررسی قرار می‌دهند.

معاون فرهنگی سپاه صاحب الامر(عج) تبیین کرد: گروه های حاضر در جشنواره کار‌های خود را در موضوعات ولایت فقیه، اقتصاد مقاومتی، انقلابی گری، استکبار ستیزی، سبک زندگی اسلامی ارائه می‌دهند.

گفتنی است از برگزیدگان این جشنواره طی برنامه ویژه ای در هفته دفاع مقدس تجلیل به عمل خواهد آمد.

1004/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها