خبرهای داغ:
مسئول نهاد رهبری دانشگاه آزاد اسلامی قزوین:

گفتار و کردار شهیدان باید سرلوحه همگان قرارگیرد

مسئول نهاد رهبری دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در جمع خانواده های شهدای مدافع حرم سراسر کشور گفت: شهید به مقام شاهدی نزد خدا رسیده است و این بالاترین مقتام ممکن است، لذا رفتار و گفتار آنان باید سرلوحه همگان قرار گیرد.
کد خبر: ۸۷۴۵۷۶۲
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام حیدری مسئول نهادرهبری دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در حضور خانواده های شهدای مدافع حرم از استان های مختلف در دانشگاه ه آزاد اسلامی قزوین گفت: در فضل شهدا ما کسی نیستیم که بخواهیم چیزی بگوئیم، خداوند شهدا را تمجید میکند و  تنها خدا می‌داند شهید کیست و چه درجه ای دارند.

وی اظهار کرد: شهیدان مقام ماندگاری و جاویدان شدن دارند، به مقامی رسیده اند که وجه خدایی پیدا کرده‌اند.

حیدری ادامه داد: شهید وجه خداست، چرا که شهیدان نشان دهنده سیمای ارزشمند خداوند هستند و این مسئله یکی از علل ماندگاری آنها است.

وی تبیین کرد: خداوند و پیامبران و امامان شاهد اعمال ما هستند و شهیدان هم این مقام شاهدی را پیدا کرده اند لذا گفتار و کردار شهیدان باید سرلوحه قرار گیرد.

حیدری با اشاره به تفاوت های مرگ و شهادت اذعان کرد: همه می‌میرند اما چه توفیق و فضیلت بزرگی  است که به شهدا عنایت شده و به آنها برتری داده شده است.

وی افزود: حرف این شهیدان پایبندی به رهبری و امامت، پایبندی به ارزش های الهی، پایبندی به حلال و حرام خدا است، این شهیدان در عصر غیبت ولی زمان خود را شناختند و با حمایت از خاندان پیامبر این توفیق عظیم را به دست آورده اند.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری در پایان از خانواده های شهدا تقدیر کرد و حضور این عزیزان در شهر قزوین و دانشگاه را موجب زیباتر شدن و نورانی شدن دانست و این مقام را بذای تمام کسانی که خواهان ارزش های الهی هستند خواستار شد.

پایان این مراسم با حضور جمعی از دانشجویان، مسئولین دانشگاه و خانواده های شهدا در مزار شهدای گمنام دانشگاه  و مدیحه سرایی همراه بود.

9001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها