امام جمعه موقت آبدانان گفت:در حادثه غدیر رضایت خداوند به دست آمد چنانچه در قرآن نیز به آن اشاره شده است و البته عظمت و آینده مسلمانان نیز تضمین شد.
کد خبر: ۸۷۴۵۵۴۰
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج, به نقل از آبدانان خبر؛ حجت الاسلام" احمد اسماعیلی" امام جمعه موقت آبدانان در خطبه های نماز جمعه این هفته آبدانان، فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک گفت و نام و یاد شهیدان و ایثارگران این دوران طلایی را گرامیداشت وی اظهار کرد:در این حماسه بی بدیل هشت ساله به یمن نصرت های الهی، هدایت حضرت امام (ره) و ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان مخلص، اوج عزت و اقتدار ملت سرافراز ایران به جهانیان اثبات شد
.
خطیب جمعه موقت آبدانان اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت مردمانی است که با شکیبایی خود آن حماسه های عظیم را رقم زدند.

حجت الاسلام اسماعیلی با تقدیر از نیروهای مسلح و صبر و شکیبایی مردم در این دوران افزود: دفاع مقدس گنج پایداری است که چنانچه با درایت و هوشمندی از آن پاسداری شود، آینده انقلاب اسلامی را تضمین می کند.
وی گفت: برای تضمین انقلاب اسلامی لازم است به دفاع مقدس و کسانی که در آن دوران نقش آفرینی کرده اند توجه بیشتری داشته باشیم تا آینده انقلاب اسلامی تضمین شود.
خطیب موقت نماز جمعه َآبدانان با تبریک عید غدیر به همه مسلمانان تصریح کرد: در حادثه غدیر رضایت خداوند به دست آمد چنانچه در قرآن نیز به آن اشاره شده است و البته عظمت و آینده مسلمانان نیز تضمین شد.
حجت الاسلام اسماعیلی در ادامه با اشاره به در پیش بودن عید ولایت، عید غدیر را تداوم نبوت پیامبر اسلام (ص) دانست و اضافه کرد: در حادثه مهم غدیرخم، ضمن تضمین عظمت و آینده مسلمانان عالم، رضایت خدای سبحان نیز حاصل گردید.
وی به تشریح نقش آموزش و پرورش در توسعه پایدار کشور در آستانه فصا بازگشایی مدارس پرداخت و یادآور شد: آموزش مفاهیم همراه با پرورش روحی و اخلاقی تامین کننده آینده علمی و مدیریتی جامعه است.
وی در ادامه با اشاره به سرشماری نفوس و مسکن اظهار کرد: هر دولتی که روی کار می آید متاسفانه آمار دولت قبل از خود را نقض می کند.
حجت الاسلام اسماعیلی افزود: آمار و اطلاعات دقیق و بروز زمینه ساز پیشرفت و توسعه همه جانبه کشور است و بیان آمارهای متفاوت و چندگانه ضمن انحراف در تصمیم گیری متولیان، زمینه نارضایتی و بی اعتمادی مردم را هم بدنبال دارد.

وی از اقشار مختلف مردم، رسانه ها و مراکز فرهنگی برای همکاری با ماموران سرشماری عمومی نفوس و مسکن دعوت کرد.


ارسال نظرات