خبرهای داغ:
یاسر متانت
مسئول حوزه بسیج دانشجویی شهید علم الهدی دانشگاه پیام نور گلپایگان
مسئول حوزه بسیج دانشجویی شهیدعلم الهدی گلپایگان، نیاز مدیریت امروز کشور را بازگشت به شیوه مدیریت جهادی دانست.
کد خبر: ۸۷۴۵۵۱۸
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۶

به گزارش خبرنگاربسیجازگلپایگاناحسان خرمی در تشریح فعالیتهای گروه جهادی دانشجویی دانشگاه پیام نور مرکز گلپایگان بیان کرد: گروه جهادی فدک فعالیت خود رااز سال 88 آغاز کردند و تا به امروز، در تابستان هر سال، موفق به برگزاری اردوهای جهادی در سراسر کشور شدند.

وی افزود:گروه جهادی فدک که متشکل از خواهران بسیج دانشجویی می باشد امسال نیز به رسم همه ساله به مدت 10 روز در روستاهای محروم بویین و میاندشت از شهرستان های توابع استان اصفهان( روستاهای نوغان،کرچ،تخماقلو،بسینان،خلیلی،ماربر و قره بلطاق ) مشغول فعالیت بودند.

وی در خصوص بازه زمانی فعالیت گروه و تعداد شرکت کنندگان گفت:تعداد جهادگران شرکت کننده در این دوره 35 نفر بودند که از 7 شهریور لغایت 16 شهریورماه سال جاری به انجام کار جهادی مشغول بودند.

احسان خرمی زمینه های فعالیت جهادگران را در عرصه های فرهنگی، مشاوره ای، دینی و اعتقادی، احکام، علمی،اشتغال زایی، هنر، بهداشت و درمان وامدادرسانی برشمرد.

مسئول حوزه بسیج دانشجویی شهید علم الهدی از حضور طلاب خواهر در این گروه خبر داد و گفت:در این دوره تعدادی از طلبه های خواهر نیز حضور داشتند که به مسایل اعتقادی و دینی روستاییان پرداختند و تعدادی از خواهران دانشجو نیز به دلیل اهمیت بحث اشتغال زایی و اقتصاد مقاومتی به آموزش حرفه های چرم دوزی و معرق کاری در این روستاها پرداختند.

وی در ادامه تلاش بی شائبه گروه را ستود و اضافه کرد:کار جهادگران بسیار ارزشمند است چرا که مشغله های کاری خود را کنار گذاشتند و مدتی را از فضای شهر و دیار خود و امکانات شهری به دور بودند و با تمامی توان خود با خلوص نیت وارد عرصه اقدام و عمل شدند و به ندای رهبرشان لبیک گفتند، قابل تقدیر است.

وی نگاه جهادی و فرهنگ خدمت به مردم یکی از رسالت ها و ماموریت های اصلی بسیج دانشجویی خواند و گفت: هدف از شرکت در اردوهای جهادی، بحث خودسازی خود جهادگران و کمک به مناطق محروم و مستضعف می باشد.اردوهای جهادی علاوه بر گسترش روحیه ایثار و جهاد، دانشجویان را با کارهای تشکیلاتی و مدیریتی نیز آشنا می کند و امروز مدیریت درکشور نیازمند بازگشت به شیوه ها و حرکت های جهادی است.

احسان خرمی در پایان از همراهی و حمایت فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان ،مسئول دفتر بسیج دانشجویی و و همچنین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بویین و میاندشت در مدت زمان اردو و همچنین روستاییان و حضور پر تلاش جهادگرانی که در این دوره شرکت کردند تقدیر نمود.


ارسال نظرات