گزارش تصویری/

اردوی راهیان نور غرب حوزه مقاومت مهدیه ناحیه مرکزی یزد به روایت تصویر

در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله) اردوی راهیان نور غرب حوزه مقاومت مهدیه ناحیه مرکزی در مناطق عملیاتی کردستان در قالب دو دستگاه اتوبوس برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۴۵۵۱۰
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد،در راستاي تحقق فرمايشات مقام معظم رهبري حضرت آيت الله العظمي خامنه اي(مده الظله) در خصوص شهداي كردستان و تجديد بيعت با آرمان شهدا و معمار كبير انقلاب، كاروان راهيان نور حوزه مقاومت مهدیه ناحیه مرکزی یزد به منطقه كردستان، تجلی گاه رشادت ها و ايثارگري هاي پیش مرگان کُرد مسلمان اين مرز و بوم در ایستادگی و شکست دشمنان ایران در قالب دو دستگاه اتوبوس در شهریور ماه سال جاری برگزار شد.

زائرین در مسیر پیمایش خود بعد از زیارت حضرت معصومه(س) در قم ،در نخستین روز از سفربا اقامت نیم روزه در شهر همدان، از غار علی صدر بزرگترین و شگفت انگیز ترین غار آبی جهان بازدید نمودند.

بازدید و تجدید میثاق با شهدای مناطق و یادمان عملیات کربلای ده (ابوالحسن)،تپه الله اکبر و شهدای سیران بند ، تماشای رزمایش سرزمین مجاهدتهای خاموش ، شرکت در مراسم استقبال از شهدای گمنام در سالروز شهدای منا دراردوگاه باشگاه افسران ،بازدید از خانه کرد و خرید از بازار بانه از دیگر برنامه های این اردوی زیارتی بود.

کاروان بعد از زیارت مسجد مقدس جمکران به طرف یزد حرکت نمود.


ارسال نظرات
آخرین اخبار