خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تأکید کرد

ضرورت گفتمان‌سازی بیانات مقام معظم رهبری و امر به معروف و نهی از منکر

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با تأکید بر تبیین بیانات مقام معظم رهبری گفت: باید در این خصوص گفتمان‌سازی شود و جریان‌سازی پیرامون امر به معروف و نهی از منکر انجام شود.
کد خبر: ۸۷۴۵۵۰۳
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، سردار غلامعلی ابوحمزه در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اسدآباد با تأکید بر تبیین بیانات مقام معظم رهبری اظهار داشت: باید در این خصوص گفتمان‌سازی شود و جریان‌سازی پیرامون امر به معروف و نهی از منکر انجام شود.

وی در ادامه با اشاره به اولویت‌های ستاد احیا افزود: برنامه پنج ساله ششم و برنامه‌ریزی، خانواده، آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه، ادارات، اصناف و بازار و کارخانه‌ها از اولویت‌های ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر باید مرحله به مرحله پیگیری شود تا اثرگذاری داشته باشد.

وی با بیان اینکه برای رسیدن به جامعه مطلوب باید این هشت اولویت محقق می‌شود، گفت: با توجه به نزدیک بودن ماه محرم در هفته احیای معروف و نهی از منکر باید سه نکته مهم اخلاق عاشورا، عبرت‌های عاشورا و درس‌های عاشورا که رهبری بیان داشتند باید پیاده‌سازی و تبیین شود.

ابوحمزه با اشاره به بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها یادآور شد: دانشگاه و آموزش و پرورش و خانواده از ارکان مهم هستند و باید از ظرفیت ستاد در آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها استفاده کرد.

وی خاطرنشان کرد: اولویت ماهانه و اولویت سالانه، تحقق بیان مقام معظم رهبری «اقتصادمقاومتی؛ اقدام و عمل» است .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار