خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت پایگاه مقاومت شهید فرجی شهر مریانج خبر داد
مسئول تعلیم و تربیت پایگاه مقاومت شهید فرجی شهر مریانج ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ولایت‌پذیری را در طرح جوانه‌های صالحین از ویژگی‌های برجسته این پایگاه عنوان کرد.
کد خبر: ۸۷۴۵۴۸۲
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۵

ترابی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان از نامگذاری طرح جوانه‌های صالحین شهر مریانج به نام سردار شهید «حبیب الله مظاهری» شهید شاخص سال 95 شهرستان همدان خبر داد و اظهار داشت: این پایگاه با همکاری پایگاه شهید دهقانی مریانج اقدام به برگزاری این طرح در سطح شهر مریانج کرده است.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری افزود: از جمله این برنامه‌ها برگزاری کلاس‌های متنوع از قبیل عقاید، احکام، مهدویت، آموزش نظامی، کلاس‌های رزمی، فوتسال و... در سه سطح نوجوانان، نونهالان و خردسالان بوده است.

مسئول تعلیم و تربیت پایگاه مقاومت شهید فرجی شهر مریانج میزان استقبال از این طرح را خوب ارزیابی کرد و کیفیت برنامه‌ها را قابل قبول دانست.

وی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ولایت‌پذیری در این طرح را از ویژگی‌های برجسته آن دانست و افزود: با برگزاری برنامه‌های مختلف از قبیل نامگذاری طرح به نام سردار شهید «حبیب الله مظاهری» و چاپ تمثال شهید بر روی پیراهن و توزیع در بین شرکت‌کنندگان در طرح، برگزاری مستند مسابقه پیروان ولایت (شبیه‌سازی از مستند مسابقه فرمانده)، برگزاری اردوی‌های مختلف و تبیین سیره شهدا، برگزاری کلاس‌های اعتقادی، مهدویت و... این امر پیگیری شده است.

ترابی خاطرنشان کرد: با تلفیق جوانه‌های صالحین هر دو پایگاه که با همکاری و هماهنگی مسئولین تعلیم و تربیت و مربیان هر دو پایگاه صورت گرفت نتیجه بسیار مطلوبی در همدلی اعضا به دست آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات