نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی:

پیام واقعه غدیر، ولایت‌پذیری و تبعیت از قرآن و عترت/مسئولان به جای بازی‌های سیاسی مشکلات مردم را برطرف کنند

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: واقعه غدیر حامل مهم‌ترین و تعیین‌ کننده‌ترین مقوله دین مبین اسلام یعنی ولایت‌پذیری و تبعیت از قرآن و عترت است.
کد خبر: ۸۷۴۵۴۳۰
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ آیت‌الله دری نجف‌آبادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اراک ضمن گرامیداشت دهه کرامت و ولایت با تاکید بر تشریح ابعاد شخصیتی حضرت علی(ع) گفت: این دهه با فضیلت فرصت مناسبی برای تبیین اهمیت امامت و ولایت در جامعه است.

وی واقعه غدیر را حامل مهمترین و تعیین کننده‌ترین مسئله دین مبین اسلام دانست و افزود: پیام واقعه غدیر، ولایت‌پذیری و تبعیت از قرآن و عترت است که باید زوایا و ابعاد این پیام مترقی به بهترین شکل بازگو و منتشر شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: کیمیای ولایت بزرگ‌ترین دستاورد نبوت است وجود نازنین پیامبر اکرم و امام علی (ع) بزرگ‌ترین نعمتی بود که خداوند به بشریت ارزانی داشت اما متأسفانه گذشتگان قدر این نعمت را ندانسته و 25 سال ایشان را خانه‌نشین کردند و بعد از آن هم به بیعت و عهد خود وفادار نبودند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با اشاره به تلاش دشمنان اسلام برای ضربه زدن به ولایت فقیه گفت: امامت و ولایت بزرگترین نعمت در اسلام است و دشمنان همواره تلاش دارند با ایجاد تفرقه، مردم را از ولایت جدا کنند تا به خیال خود به اهداف پوچ و خیالی خودشان برسند.

وی افزود: زمان، زمان دفاع از مکتب اسلام و اهل بیت(ع) است، باید برای برقراری عدل الهی بسترسازی کنیم؛ همه و همه باید در راستای آرمان‌های امام و رهبری حرکت کرده و در چارچوب قوانین اسلام و انقلاب حرکت کنیم و بدانیم که هرگونه تخطی و فراقانونی عمل کردن ظلم به اسلام، کشور و خون شهدا است.

مبادا افراد مساله‌دار فرصت جولان پیدا کنند

خطیب جمعه اراک به مسئله انتخابات آینده اشاره کرد و گفت: اینگونه نباشد که فردا به نام انتخابات، برخی از افراد بخواهند در راستای منافع سیاسی خود، در استان مساله درست کنند؛ تمامی مسئولان استان از استانداری و فرمانداری تا بخشدار باید هوشیار باشند و بدانند که افراد فاسد، فتنه‌گران 88 و افراد مسئله دار هیچ جایی در استان مرکزی ندارند و با آن‌ها برخورد خواهد شد.

وی تاکید کرد: مبادا به اسم انتخابات و غیر انتخابات برخی بخواهند فضای استان را آلوده کنند؛ دستگاه‌های مختلف بازی‌های سیاسی را تمام کرده و از رفتار خود خجالت بکشید و به داد مردم برسید.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با اشاره به اینکه استان مرکزی استان امام و بزرگان بسیاری است که هرگز نمی‌گذارد عده‌ای فرصت‌طلب بخواهند با فریب مردم به مطامع شخصی و حزبی خود دست یابند؛ ادامه داد: امروز مردم با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می‌کنند تمام دستگاه‌ها ارگان‌ها و نهادها باید سعی و تلاش خود را برای حل این مشکلات به کار بسته و اجازه ندهند افراد مسئله‌دار با بازی‌های سیاسی مردم را فریب دهند.

وی با اشاره به موضوع سرشماری نفوس و مسکن برای سال جاری در استان گفت: آمار مبنای تصمیم‌گیری و بیان وضعیت موجود کشور است و این می‌طلبد که تمامی دستگاه‌های مرتبط دقت در آمارگیری را مورد توجه قرار دهند.

عضو مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگر سخنان خود به هفته دفاع مقدس اشاره کرد و تصریح کرد: هفته دفاع مقدس هفته شرف و عزت مردم، نیروهای مسلح کشور، رزمندگان و شهدای فداکار انقلاب اسلامی است؛ فرصتی است که یاد و خاطره ایثارگری‌های دوران هشت ساله دفاع مقدس برای همگان به ویژه نسل جوان تبیین شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات