فرمانده سپاه قدس گیلان:

۲۰۰ واحد مسکونی مددجویان در هفته دفاع مقدس تحویل داده می شود

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه یکی از وظایف مهم سپاه حمایت از محرومان و مستضعفان است، گفت: در هفته دفاع مقدس ۲۰۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) در گیلان تحویل داده می‌شود.
کد خبر: ۸۷۴۵۴۰۸
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۶

به گزارش  خبرگزاری بسیج از  آستارا، سردار محمد عبدالله پور، فرمانده سپاه قدس گیلان در آیین افتتاح یک واحد مسکونی مددجویی کمیته امداد امام خمینی(ره) در روستای قره سو شهر لوندویل با بیان اینکه سپاه حافظ ارزش ها و دستاوردهای انقلاب است، اظهار کرد: یکی از وظایف مهم سپاه حمایت از محرومان و مستضعفان است.

وی با اشاره به اینکه مستضعفین و محرومین ولی نعمتان انقلاب هستند، افزود: همین مستضعفین و محرومین جامعه هستند که به جنگ می‌روند و در همه صحنه ها حضور دارند.

فرمانده سپاه قدس گیلان تصریح کرد: ما باید نگذاریم در جامع ما فقر باشد و مشکلاتی که مردم نتوانند واقعا با آن زندگی شان را اداره کنند.

وی با بیان اینکه در راستای حمایت از محرومان و مستضعفان سپاه قدس گیلان ساخت یک هزار واحد مسکونی برای مددجویان را قبول کرده است، اظهارکرد: در این راستا ۷۰۰ واحد مسکونی اجرایی شده و بیش از ۵۰ واحد مسکونی را تا الان تحویل داده ایم.

فرمانده سپاه قدس گیلان در ادامه از تحویل ۲۰۰ واحد مسکن مددجویی در هفته دفاع مقدس خبر داد.

سردار عبدالله پور با اشاره به اینکه بسیج جمعیت سازمان یافته و از مردم برای مردم است، گفت: بسیجیان بدون اینکه دستمزدی بگیرند با نیت پاک و خالصانه کارها را برای رضای خدا انجام می‌دهند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار