فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در مراسم معارفه فرماندهی:

مردم یزد در مسائل شرعی تابع ولایت فقیه باشند/با الگو قرار دادن حضرت علی(ع) فتنه گران نمی توانند نفوذ کنند

مراسم تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقامت بسیج تفت با حضور سردار فتوحی و دیگر مسئولین برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۴۵۳۴۳
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۶:۱۷

به گزارش خبرنگار خبر گزاری بسیج از تفت، مراسم تکریم و معارفه فرمانده ناحیه تفت صبح امروز پنجشنبه 25شهریور در محل ناحیه با حضورمسئولین، بسیجیان و خانواده معظم شهدا برگزار شد.

در ابتدای برنامه "سلمانی" فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفت ضمن خوش آمد گویی به حضار جلسه از همکاری مردم و مسئولین تفتی تشکر کرد و مردم را ولی نعمت دانست.

در ادامه برنامه از سردار فتوحی فرمانده سپاه الغدیر برای سخنرانی دعوت شد.

سردار فتوحی در ابتدای سخنرانی با عرض سلام و خیر مقدم به حاضران در جمع بیان داشت: الگوی همه ی ما حضرت علی (ع) است. تقوای حضرت علی، امامت و عدل ایشان الگوی ماست.

وی با بیان حدیثی از امیرمومنان گفت: در آن لحظه ی فریب و فتنه به دوستان خود نهیب می زدند که این راه حق و صادقانه ای که در پیش گرفتید را رها نکنید و با حرفهای فتنه گران در دلتان ترسی به وجود نیاید.

فتوحی در ادامه گفت: با الگو قرار دادن امام علی (ع) فتنه گران نمی توانند نفوذ کنند. امروز در جنگ نرم، آمریکا بداند همان دست هایی که اسلحه دست گرفته بود امروز قلم در دست دارد و با شمر و یزید امروز می جنگد و شکست می دهد. امروز که دشمن شکست خورده نقشه ی معاویه را پیاده می کند. دانشجویان جهان نامه های امام را ترجمه و مطالعه کرده اند و نامه سوم نیز به دستشان خواهد رسید.

فرمانده سپاه الغدیر خاطر نشان کرد:امروز مرز ما شلمچه و سوسنگرد نیست، بلکه سازمان ملل است. دشمن شکست خورده نقشه ی معاویه را پیاده می کند، محور اسلام هراسی، اسلام ستیزی را پیاده می کند اما تلاش این دشمن اسلام سازی است که خطرناک ترین محور است.

وی افزود:نباید بگذاریم استاندارد های دینی ما توسط افرادی در لباس دین خدشه دار شود و ما به آنها می گوییم که تلاش بیهوده نکنید.

سردار فتوحی گفت:سپاه پاسداران در یزد به این افراد و به نفوذیان اجازه هیچ کاری را نمی دهد ونخواهد داد و هر تحولی را که بخواهند در استان یزد ایجاد کنند چنانچه در راستای ارزشهای اسلامی نباشد مهار خواهد کرد.

سردار فتوحی با بیان اینکه آمریکا به عنوان شیطان بزرگ هم اغوا می کند، هم کشتار و هم ریاکاری افزود:این شیطان خود درباره ی ایران تحقیر شد، یکبار تسخیر لانه جاسوسی و بار دیگر بعد از گذشت 37 سال تسلیم شدن نیروهای دریایی امریکا توسط سپاه پاسداران اسلامی در آبهای نیلگون خلیج فارس.

فتوحی در ادامه گفت: اداره کشورهای اسلامی ایران در تمام نقاطش با اجرای احکام اسلامی همراه است.

در استان یزد همه بدانند در مسائل شرعی به این سو و آن سو نگاه نکنند و تابع ولایت فقیه باشند.

وی در پایان از سرهنگ سلمانی تشکر کرد و سرهنگ زارع را برای فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج تفت معرفی کرد.

پس از سخنرانی سردار فتوحی از زحمات سرهنگ سلمانی تقدیر و به سرهنگ زارع به عنوان فرمانده ساه تفت معرفی شد.

در پایان سرهنگ زارع با بیان اینکه امروز نگاهمان باید به مقام معظم رهبری باشد افزود:ایشان شاخصه های انقلابی بودن و انقلابی ماندن را بیان کرده و ما باید دنباله رو این اهداف باشیم.


ارسال نظرات