خبرهای داغ:
استاندار قزوین گفت: تداوم راه شهدای مدافع حرم و دفاع همه ملت از ارزش ها، مهمترین پیام یادواره کشوری مدافعان حرم است.
کد خبر: ۸۷۴۵۳۳۹
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، فریدون همتی عصر پنجشنبه در نخستین یادواره کشوری مدافعان حرم که در سالن اجتماعات شهدای گمنام دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین برگزار شد، اظهار کرد: قزوین شهر شهدای بزرگی چون بابایی، لشگری، رجایی و ۳ هزار شهید، ۱۰ هزار ایثارگر و مردم شهیدپرور است.

وی افزود: پیام نخست این مجلس ان است که راه شهدا ادامه دارد و همه ملت ایران در صف دفاع از ارزش ها و تقدیم جان خود در این راه هستند.

استاندار قزوین ادامه داد: به فرموده مقام معظم رهبری امنیت بی نظیر کشور که به همت نیروهای مسلح، دستگاه های امنیتی و انتظامی و مردم باید تبیین شود و دولت تامین این امنیت را در داخل و خارج کشور و سوریه، عراق و هر جا که نیاز به دفاع از ارزش ها و تامین امنیت کشور باشد، در دستور کار دارد تا این زیرساخت و اساس حرکت کشور همچنان حفظ شود.

همتی تصریح کرد: حضور مردم پشتوانه گرمی برای نظام و انقلاب اسلامی ایران است و باید آن را قدر دانست.

در این مراسم علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، سیده حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان حضور دارند.

در این برنامه بناست خانواده های تمام شهدای مدافع حرم سراسر کشور، خانواده های مدافعان حرم پاکستانی و افغان نیز حضور داشته باشند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها