فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران:

پاسداری از انقلاب مرز و جغرافیا نمی شناسد

خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران، در آئین گرامیداشت شهادت سردار احمد غلامی شهید مدافع حرم، گفت: پاسداری از انقلاب مرز و جغرافیا نمی شناسد.
کد خبر: ۸۷۴۵۳۳۰
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۵

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ سردار علی نصیری افزود: مدافعان حرم کسانی هستند که در پاسداری از حریم انقلاب و حرمین شریفین در این مسیر به درستی قرار گرفتند و آنها بیان کردند که پاسداری از انقلاب مرز و جغرافیای خاصی نمی شناسد و برای دفاع از اهل بیت (ع) و حمایت از مظلومان مرز جغرافیایی مطرح نیست و هر کجا نیاز است حضور جدی دارند. پاسداری از انقلاب یعنی همین کاری که مدافعان حرم انجام دادند.

وی اظهار داشت: حضرت آقا بیان کردند که شهدای حرم مظلومانه در سوریه   جانفشانی می کنند و در برابر ظلم محکم ایستاده اند؛ این شناخت را خداوند به هر کسی نمی دهد ما امروز مدیون شهدا هستیم و هر چه در نظام اسلامی داریم به برکت شهدای   انقلاب اسلامی، شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم داریم.

وی با اشاره به اینکه مردم بصیرت لازم را دارند، بر ضرورت بیان موضوعات و خاطرات شهدا برای نسل امروز تاکید و خاطرنشان کرد: خیلی از شهدای مدافع حرم جوانانی هستند که جنگ هشت ساله و امام را ندیدند اما پیام امام را درک کردند و شهادت آنها گواه بر این است که نسل امروز مثل نسل دیروز راه شهدا را پرشورتر و با اعتقاد جدی تر ادامه می دهند.  

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار