نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: روحانيون مسؤل تبلیغ سپاه امام حسین(ع) در ایام محرم هستند بنابراین باید خرافات را از روضه ها بیرون کنند.
کد خبر: ۸۷۴۵۳۲۹
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۹

به گزارش خبرنگار بسیج از گیلان، آیت الله قربانی در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان ضمن تبریک دهه امامت و ولایت اظهار کرد: امامت و ولایت عامل بقا و ماندگاری جوامع است.

وی با بیان اینکه جامعه ای که امام والا نداشته باشد به وضعی سقوط می کند که در دوران بنی امیه و بنی عباس شاهد آن بودیم تصريح کرد: جامعه اسلامی به امام و پیشوایی شایسته نیاز دارد.

نماینده ولی فقیه در گیلان مظهر کامل ولایت را در جمهوری اسلامی دانست و افزود: ولایت فقیه عامل اقتدار و عزت کشور در میان تمام جوامع است.

آیت الله قربانی با اشاره به ضرورت های ترویج فریضه امر به معروف ونهی از منکر در جامعه اسلامی گفت: وزارت امر به معروف ونهی از منکر باید تشکیل شود، امام خمینی(ره) در همان سال های نخست ابتدا بر تشکیل وزارت خانه امر به معروف و نهی از منکر تاکید داشتند.

وی با اشاره به تصویب قانون امر به معروف ونهی از منکر گفت: قانون امر به معروف ونهی از منکر باید توسط دولت ابلاغ شود.

وی با بیان اینکه در حکومت الهی علوی اسلامی امر به معروف ونهی از منکر جايگاه مهمی دارد یادآور شد: امر به معروف و نهی از منکر ضامن اجرای قوانین کشور است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به در پیش بودن ایام محرم گفت: روحانيون مسؤل تبلیغ سپاه امام حسین(ع) در ایام محرم هستند بنابراین باید خرافات را از روضه ها بیرون کنند.

وي امر به معروف ونهی از منکر را از رسالت های همه افراد در جامعه اسلامی بیان کرد و افزود: برای ایام محرم باید خود را آماده کنیم تا پیام امام حسین علیه السلام را به مردم برسانیم.

ارسال نظرات