دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان تقویت فرهنگ مسئولیت پذیری و اتخاذ رویکرد واحد و انسجام، تجلیل از خادمان برجسته امر به معروف و نهی از منکر و ... را اهداف برنامه های هفته امر به معروف نهی از منکر در گیلان است.
کد خبر: ۸۷۴۵۳۲۶
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، حجت‌الاسلام غلامرضا شفیعی‌زاده، در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان که امروز در بیت نماینده ولی فقیه در گیلان برگزار شد، با بیان اینکه اول تا هفتم محرم به عنوان هفته ی امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده است اظهار کرد: «همه مسئولیم»شعار هفته امر به معروف و نهی از منکر است.

وی بهره گیری از فضای معنوی ماه محرم در جهت تبیین و اشاعه قانون امر به معروف و نهی از منکر در تمام سطوح جامعه با اتکا به فرهنگ متعالی عاشورا، ارتباط موثر با سازمان های دولتی و غیر دولتی،  کانون های مذهبی، مساجد و مصلی های نماز جمعه جهت ترویج این فرهنگ را از اهداف برنامه های هفته امر به معروف نهی از منکر در گیلان دانست.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان تقویت فرهنگ مسئولیت پذیری و اتخاذ رویکرد واحد و انسجام، تجلیل از خادمان برجسته امر به معروف و نهی از منکر، گسترش دعوت عموم به اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر، بهره گیری حداکثری از تجمعات مبلغان، مداحان، سازماندهی طلایه داران در دسته جات عزاداری و تولید محتوا در دوئ حوزه تبلیغات و رسانه را از دیگر اهداف برنامه های هفته امر به معروف نهی از منکر در گیلان است.

حجت الاسلام شفیعی زاده از برگزاری راهپیمایی همزمان با پنجمین روز محرم در گیلان خبر داد و گفت: این راهپیمایی در سراسر استان پس از اقامه نماز جمعه برگزار می شود.

وی برگزاری صبحگاه مشترک، برگزاری نشست های تخصصی در مراکز علمی و دانشگاهی استان، برگزاری گردهمایی طلایه داران اصناف و صنوف در سطح استان، اجرای تبلیغات مناسب، برگزاری مسابقات فرهنگی و ... را از مهمترین برنامه ها در طی سال جاری عنوان کرد.

 

ارسال نظرات