فرمانده سپاه ناحیه خواف از برگزاری 32 عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۴۵۲۹۵
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار نطاق امروز در نشست خبری هفته دفاع مقدس یاد و خاطره همه شهدا را گرامی داشت و در اجرای برنامه ها به نحو شایسته در این هفته تاکید نمود.
 
وی افزود: امروز زیر سایه ولایت و تحت لوای فرماندهی معظم کل قوا سپاه پاسداران در آمادگی دفاعی و اعتقادی در نقطه اوج قرار گرفته‌ایم؛ ما نیز به عنوان یک سرباز جان نثار، مطیع رهبری و گوش به فرمان ایشان خواهیم بود.
 
نطاق در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مذاکرات هسته ای یاد آور شد: در مذاکرات هسته ای 6 کشور قدرتمند در تقابل با ایران اسلامی هستند که به برکت خون شهدا با اقتدار توانستیم به بخش‌هایی از مطالبات دست یابیم.
 
وی بیان داشت: هدایت‌های مقام معظم رهبری و شکوه مقاومت مردم نجیب و آزاده ما رئیس جمهور امریکا را به پرده برداری از این اعترافات بزرگ مجبور ساخت که گزینه نظامی و استمرار تحریم های ایران را قوی تر و مصم تر خواهد کرد.
 
وی در ادامه خاطر نشان کرد: دشمنان به دنبال شکست در جبهه سخت به جنگ نرم روی آورده و بیشتر جوانان را هدف قرار دادند تا افکار آرمان ها و سبک زندگی آنها را تغییر داده و با از بین بردن هویت دینی و اسلامی و ایرانی آنها جوانان را نسبت به خود بیگانه کنند که توطئه‌های دشمنان با فرهنگ و شهادت خنثی می شود.
 
فرمانده سپاه ناحیه خواف در پایان از از برگزاری 32 عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان خبر داد و به برنامه های شاخص هفته دفاع مقدس از جمله دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران و تجلیل از یادگاران هشت سال دفاع مقدس، غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای گمنام، برگزاری یادواره شهدا، تجلیل از سربازان به مناسبت روز سرباز اشاره کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها