فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز:
جلسه تیم مقاومت البرز، در محل کانون فرهنگی ورزشی شهید سبحانی به همت و میزبانی مرکز تربیت بدنی سپاه استان البرز برگزار گردید.
کد خبر: ۸۷۴۵۲۹۲
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج؛ جلسه و صبحانه کاری تیم مقاومت البرز، روز پنج شنبه ۲۵شهریور، در محل کانون فرهنگی ورزشی شهید سبحانی به همت و میزبانی مرکز تربیت بدنی سپاه استان البرز برگزار گردید .

در این برنامه سردار علی استاد حسینی، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز، مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان، هیئت مدیره، کادر فنی و بازیکنان باشگاه  فرهنگی ورزشی مقاومت البرز حضور داشتند. 

 سردار استاد حسینی با تبریک اعیاد سعید قربان و غدیر گفت: اخلاق و منش پهلوانی بازیکنان در میادین ورزشی  از ارکان اخلاق در ورزش است .

فرمانده سپاه استان البرز با تاکید بر اینکه بازیکنان تیم مقاومت البرز از هر گونه حواشی پرهیز کنند عنوان کرد: بازیکنان تیم مقاومت البرز با توجه به نام باشگاه و مالکیت حقوقی آن،  با توکل به خداوند متعال در مسابقات مقتدرانه حاضر شوند و بحث اخلاقی برای ما مهمتر از قهرمانی در لیگ است.

گفتنی است؛ در این دیدار مدیر کل اداره کل ورزش و جوانان استان البرز و عضو هیئت مدیره باشگاه مقاومت البرز برادر غفرانی حمایت و پشتیبانی همه جانبه خود را از این تیم اعلام نمود.

 درپایان این دیدار بازیکنان ضمن تجدید میثاق با آرمان های شهدا به ویژه مدیرعامل سابق باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت البرز "شهید حاج مهدی عسگری" با عکس دسته جمعی با سردار استاد حسینی و جناب آقای غفرانی و اعضای هیئت مدیره پیمان بستند تا تمام تلاش های خود را در راستای حفظ جایگاه این تیم انجام دهند .
ارسال نظرات