از هفته ششم رقابت های لیگ برتر، امروز از ساعت 18:30، گسترش فولاد تبریز در ورزشگاه دستگردی تهران میهمان سایپا این کلانشهر بود که بازی برده را با تساوی 1 بر 1 به پایان رساند.
کد خبر: ۸۷۴۵۲۸۷
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، شاگردان فراز کمالوند در تیم گسترش فولاد تبریز در شرایطی به مصاف سایپا می رفتند که به دنبال نتایج ضعیف این فصل خود امید زیادی داشتند تا با برد در این بازی، به روند ناکامی خود پایان دهند.

سایپا تهران نیز برای قرار گیری در رده های بالایی جدول، تلاش داشت سه امیتاز این بازی را از آن خود کند.

بازی در نیمه نخست از سوی دو تیم پایاپای دنبال شد و دو تیم موقعیت های آنچنانی بر روی دروازه ها ایجاد نکردند تا این نیمه با تساوی بدون گل دو تیم به پایان برسد.

نیمه دوم از سوی شاگردان کمالوند در تیم گسترش بهتر آغاز شد و این تیم توانست در دقیقه با گلزنی لوسیانو پریرا، 1 بر صفر از میزبان خود پیش افتد.

به دنبال این گل، بازیکنان گسترش فولاد باز توپ و میدان را در اختیار داشتند ولی در دقیه 86 مهدی ترابی روی پاس دیگر هم تیمی خود(زینالی) توانست دروازه گسترش فولاد را باز کرده و کار را به تساوی 1 بر 1 بکشاند.

در نهایت این بازی با تساوی 1 بر 1 به پایان رسید تا تیم های سایپا و گسترش فولاد به ترتیب با امتیازهای 7 و 4 در رده های هفتم و چهاردهم جدول قرار گیرند.

در دیگر بازی همزمان نمایندگان تبریزی لیگ برتر، تراکتورسازی تبریز میهمان ذوب آهن بود که با شکست 2 بر 1 این تیم با 12 امتیاز و بدون احتساب نتیجه بازی فردا پرسپولیس و استقلال تهران، به صورت موقت به صدر جدول رسید.

ماشین سازی تبریز نیز امروز در برابر دیگر تیم اصفهانی(سپاهان)، نتیجه را 1 بر صفر واگذار کرد تا چشم به هفته های آینده لیگ داشته باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها