خبرهای داغ:
جانشین تیپ32 انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: باید تلاش کنیم این دو فریضه مهم فقط در قالب جلسات گنجانده نشود بلکه به صورت علنی در ادارات و نهادها پیگیری شود.
کد خبر: ۸۷۴۵۲۷۸
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۵

ولی بهاریان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به ضرورت احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر از واجبات است.

وی با اشاره به ابعاد اجتماعی، سیاسی، خانوادگی و اقتصادی امر به معروف و نهی از منکر افزود: مصادیق این دو فریضه الهی از نظر اعتقادی شامل ایمان به خدا، پیامبران، امامان و عدل الهی بوده و از نظر عبادی شامل نماز، حج، رفتن به مساجد، زکات، خمس، دعا و تقوا است.

جانشین تیپ32 انصارالحسین(ع) استان همدان اضافه کرد: از نظر اخلاقی نیز نیکی به پدر و مادر، اخلاق و رفتار نیک و عفو بخشش از مصادیق امر به معروف بوده و منکرات شامل ترویج باطل، کفر به اصول و فروع دین، دروغ‌گویی، فحشا، تهمت، روزه خواری و... است.

وی خاطرنشان کرد: اگر در جامعه‌ای این دو فریضه الهی تحقق یابد و جاری و ساری باشد در تمام زمینه‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و اخلاقی رشد خواهد داشت.

بهاریان ابراز داشت: اهمیت ندادن مسئولین به خصوص تعدادی از سردمداران نظام و تاثیر فرهنگ غربی بر جامعه امروزی و نگاه غربی داشتن امروز باعث فراموشی امر به معروف و نهی از منکر و کم‌رنگ شدن اعتقادات دینی و مذهبی در جامعه شده است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی احیاگر ایدئولوژی اسلامی است، گفت: اگر امر به معروف و نهی از منکر و اهمیت اجرای آن مورد توجه قرار نگیرد جامعه دچار مشکل خواهد شد.

جانشین تیپ32 انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: باید تلاش کنیم این دو فریضه مهم فقط در قالب جلسات گنجانده نشود بلکه به صورت علنی در ادارات و نهادها پیگیری شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات