خبرهای داغ:
شکستی دیگر برای ماشین سازان؛

باخت خانگی ماشین سازی به سپاهان

خبرگزاری بسیج: از هفته ششم رقابت های لیگ برتر، امروز از ساعت 17:00، ماشین سازی تبریز در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی این کلانشهر میزبان سپاهان اصفهان بود که در پایان1 بر صفر باخت.
کد خبر: ۸۷۴۵۲۷۰
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، ماشین سازان در شرایطی پا به این دیدار گذاشته بودند که به دنبال نتایج نه چندان مطلوب هفته های اخیر خود، تلاش داشتند هر سه امتیاز این بازی را از آن خود کنند.

شاگردان عبداله ویسی در تیم سپاهان نیز برای جبران نتایج ضعیف هفته های اخیر خود نیاز مبرمی به کسب هر سه امتیاز این بازی داشت.

در نیمه نخست این بازی بیشتر توپ و میدان در اختیار بازیکنان تیم میهمان بود و این تیم موقعیت های برای گشودن دروازه ماشین سازی خلق کرد که در یکی از این صحنه ها، رضا میرزایی با عبور از سد مدافعان ماشین سازی، توپ را به تور دروازه این تیم رساند تا نتیجه 1 بر صفر به سود سپاهانی ها شود.

نیمه نخست 1 بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید.

نیمه دوم از سوی بازیکنان دو تیم پایاپای دنبال شد.

شاگردان رسول خطیبی در تیم ماشین سازی که به نظر می رسید برنامه مشخصی برای گشودن دروازه حریف ندارند، نتوانستند موقعیت آنچنانی برای جبران گل خورده ایجاد کنند.

در دقیقه 85 داور بازی(سیدعلی) برای تیم سپاهان یک ضربه پنالتی اعلام کرد که احسان حاج صفی با قرار گرفتن در پشت این ضربه، توپ را خارج از چهارچوب دروازه به بیرون فرستاد.

دقیقه 89 بازی نیز ضربه سامان نریمان جهان از پشت محوطه جریمه به تیرک دروازه سپاهان برخورد کرد و راهی به دروازه باز نکرد.

در نهایت این دیدار با نتیجه 1 بر صفر به سود تیم سپاهان اصفهان به پایان رسید تا این تیم با کسب هر سه امتیاز این بازی، 10 امتیازی شده و به طور موقت در رده دوم جدول قرار گرفت.

ماشین سازی تبریز نیز با 6 امتیاز به طور موقت در رده دهم جدول قرار دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها