بزرگترین نمایش‌ میدانی در سطح کشور تحت عنوان "حماسه مردان آفتاب" در پادگان امام علی(ع) اراک به مناسبت هفته دفاع مقدس اجرا می‌شود.
کد خبر: ۸۷۴۵۲۴۷
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار عزت اله نظم‌آبادی از برگزاری بزرگترین رویداد فرهنگی استان خبر داد و گفت: حماسه "مردان آفتاب" بزرگترین رویداد فرهنگی استان مرکزی در قالب نمایشی زیبا به همت سپاه روح‌الله استان مرکزی به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

وی افزود: این نمایش از اول مهرماه لغایت نهم مهر بعد از نماز مغرب و عشاء در کیلومتر 5 جاده اراک-هزاوه، پادگان امام علی(ع) اجرا می‌شود.

مسئول روابط عمومی سپاه روح‌الله تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیط این نمایش به پایگاه‌های مقاومت بسیج اراک مراجعه کنند؛ نمایشگاه حماســـه "مـردان آفتـاب" به همت جمعی از پاسداران، سربازان، بسیجیان و جمعی از هنرمندان استان مرکزی اجرا می‌شود.

سرهنگ پاسدار نظم‌آبادی با اشاره به عوامل اجرایی این نمایش حماسی و غرورآفرین گفت: بیش از 200 نفر عوامل اجرایی به مدت دو ماه مشغول آماده‌سازی این پروژه بوده‌اند.

وی یادآور شد: این نمایش یکی از بزرگترین نمایش‌های میدانی در سطح کشور است که سعی می‌کند حوادث تاریخی بسیاری را در خود بگنجاند، این نمایش ابتدا از عالم زر شروع شده و مراحل خلقت وجودی انسان را نشان می‌دهد، در ادامه به حوادث دیگری شامل روز غدیر، آتش زدن درب خانه حضرت علی(ع)، شهادت حضرت زهرا(س)، روز عاشورا و خیمه‌گاه حضرت سیدالشهدا(ع)، شهادت حضرت علی‌اکبر(ع ) می‌پردازد.

مسئول روابط عمومی سپاه روح‌الله تصریح کرد: شهادت حضرت عباس(ع)، خرابه‌های شام و شهادت حضرت رقیه(س)، بخش رزمی بازسازی عملیات ستون‌کشی بانه_سردشت که رزمندگان استان مرکزی در آن نقش فعالی داشته‌اند و همچنین مقاومت و نبرد مدافعان اسلام و حرم اهل بیت(ع) در سوریه با گروه‌های تکفیری به صورت ویژه اجرا می‌شود.

سرهنگ پاسدار نظم‌آبادی از برگزاری نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی در حاشیه این نمایشگاه خبر داد و گفت: نمایشگاه کتاب و محصولات  فرهنگی با 40 درصد تخفیف  از ساعت 18 برپا و آماده ارائه محصولات فرهنگی به بازدیدکنندگان نمایشگاه است.

وی خاطرنشان کرد: فیلمبرداری و عکاسی در طول نمایش اکیدا ممنوع است همچنین با توجه به حجم انفجارات ویژه نمایش والدین مراقب کودکان خردسال خود باشند.

مسئول روابط عمومی سپاه روح‌الله تصریح کرد: بهای بلیط برای علاقه مندان 200 هزار ریال بوده که به مناسبت هفته دفاع مقدس شرکت و بازدید از نمایشگاه کاملا رایگان است.

سرهنگ پاسدار نظم‌آبادی در پایان خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاع از ایستگاه‌های اتوبوس رایگان به پایگاه‌های بسیج مراجعه کرده یا با شماره 32263820 تماس حاصل فرمایند؛ همچنین مجموعه‌های فرهنگی، نهاد ها و دستگاه‌های اجرایی جهت دریافت "بلیط جمعی"با شماره 32263820 از ساعت 9 الی 14 تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات