خبرهای داغ:
آیت‌الله علوی‌گرگانی گفت: برگزاری کنگره حضرت آمنه (س) اقدام بسیار مهم و با ارزشی است که سبب آشنایی جامعه با این شخصیت بی‌نظیر می‌شود.
کد خبر: ۸۷۴۵۲۴۴
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۷
آیت‌الله علوی‌گرگانی: شخصیت بی‌نظیر حضرت آمنه(س) برای جامعه معرفی شود‌
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار اعضای کنگره حضرت آمنه (س) اظهار داشت: در تاریخ کمتر سخنی از حضرت آمنه (س) گفته شده، حضرت آمنه (س) مادر پیامبر (ص) است و رسول خدا را در دامن خود بزرگ و تربیت کرد.

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه حضرت آمنه (س) نقش مهمی در تربیت رسول خدا داشت، افزود: این بانوی پاکدامن نه تنها مادر بود بلکه هم پدر و هم مادر بود چون پیامبر (ص) سن بسیار کمی داشتند که پدر خود را از دست دادند.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه بیان کرد: حضرت آمنه (س) دارای کمالات و مقام بسیار بالایی نزد خداوند است که توانسته رسول خدا را تربیت کند که در این زمینه باید به معرفی این بانوی بزرگوار پرداخته و کتاب نگارش شود.

آیت‌الله علوی‌گرگانی با تقدیر از اعضای برگزاری کنگره حضرت آمنه (س) گفت: اینکه شما قصد دارید با برگزاری این کنگره حضرت آمنه (س) را به جامعه معرفی کنید اقدام بسیار مهم و با ارزشی است که سبب آشنایی جامعه با این شخصیت بی نظیر می‌شود.

مرجع تقلید شیعیان افزود: اصل ولایت به دست مبارک رسول خدا است که نخستین وجود عالم بشریت است و باید درباره مادر ولایت که حضرت آمنه (س) است، سخنرانی شود و با برگزاری کنگره و همایش و نگارش کتاب این بانوی پرهیزکار را به جامعه معرفی کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها