دانشجویان میتوانند با تشکیل گروه های کوچک زیارتی از حمایت و همراهی این ستاد در تامین محل اسکان و وسیله بازگشت مناسب بهره مند شوند.
کد خبر: ۸۷۴۵۲۲۹
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۶

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از یزد؛ حسین نمونه دبیر ستاد اربعین دانشگاهیان استان یزد در گفتگو با خبرنگار ما گفت: هدف از تشکیل این ستاد را تسهیل در امر اعزائم دانشجویان به عتباب در اربعین حسینی برشمرد و خاطر نشان کرد: برنامه ریزی و تمهیدات متعددی از سوی ستاد، جهت بهره مندی بیشتر و بهتر دانشجویان از فضیلت زیارت اربعین حسینی و حضور در پیاده روی حماسی اربعین تا کربلا معلی؛ صورت گرفته است.
وی با اشاره اخذ وثیقه دو میلیون تومانی از دانشجویان مشمول خدمت سربازی و وجود روند اداری نسبتا طولانی جهت صدور مجوز خروج از کشور برای دانشجویان در سال های گذشته متذکر شد: امسال تمامی دانشجویان در حال تحصیل در یکی از دانشگاه های استان میتوانند صرفاً با مراجعه به پایگاه بسیج دانشجویی محل تحصیل خود و دریافت معرفی نامه از بسیج دانشجویی، بدون هیچ گونه هزینه ای نسبت به اخذ مجوز خروج از کشور اقدام کنند.
نمونه با اشاره به وجود برخی مشکلات نظیر پیدا کردن محل اسکان در شهر های نجف و کربلا به دلیل حضور میلیونی زائرین و مشکل تامین وسیله برگشت به دلیل ازدحام جمعیت افزود:ستاد اربعین دانشگاهیان استان در حال تدارک امکانات مناسب و برنامه ریزی جهت حل کردن این مشکلات برای دانشگاهیان استان است.
وی خاطر نشان شد پیش از 100 نفر از دانشجویان فعال فرهنگی بسیجی مستقیما از طریق این ستاد جهت زیارت اربعین به کربلا اعزام خواهند شد، و تاکید کرد سایر دانشجویان نیز میتوانند با تشکیل گروه های کوچک زیارتی با مدیریت خودشان از حمایت و همراهی این ستاد در تامین محل اسکان و وسیله بازگشت مناسب بهره مند شوند.

دبیر ستاد اربعین دانشگاهیان استان یزد افزود اخبار تکمیلی از طریق سایت بسیج دانشجویی یزد اعلام خواهد شد.

ارسال نظرات