سرهنگ پاسدار محمدی گفت: در جشنواره مالک اشتر استانی حوزه بسیج روستایی عشایری کربلا بسطام به جشنواره کشوری راه یافت.
کد خبر: ۸۷۴۵۲۰۴
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴

حسینعلی محمدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به برگزاری جشنواره استانی مالک اشتر در سمنان گفت: در این جشنواره حوزه مقاومت بسیج روستایی عشایری کربلا بسطام و پایگاه شهید رجایی حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا(ص) بسطام به مرحله کشوری راه یافتند.

وی افزود: مراسم تجلیل جشنواره کشوری مالک اشتر در هفته بسیج در تهران برگزار و لوح افتخار سازمانی و هدیه از طرف سازمان بسیج به حوزه کربلا و پایگاه شهید رجایی اهدا خواهد شد.

محمدی با اشاره به سایر عناوین کسب شده استانی سپاه شاهرود در جشنواره مالک اشتر استانی بیان کرد: معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه شاهرود، کانون بسیج هنرمندان شاهرود و حوزه های مقاومت بسیج دانشجویی دانشگاه های آزاد و صنعتی و گروه جهادی دانشگاه پیام نور شاهرود نیز لوح افتخار و هدیه در جشنواره استانی مالک اشتر کسب نمودند.

فرمانده حوزه بسیج روستایی عشایری کربلای بسطام با اشاره به کسب این عناوین عنوان کرد: کسب این عناوین به همت بسیجیان سخت کوش و مخلص بدست آمده است و این افتخارات را به بسیجیان پایگاه های بسیج و فرماندهان و مسئولین بسیجی تبریک می گوییم.

خاطر نشان می شود جشنواره مالک اشتر هر ساله در سطح استان و کشور توسط سازمان بسیج مستضعفین و در رده های مختلف بسیج اجرا می شود و از فعالیت های پایگاه ها و حوزه ها و اقشار و معاونت های بسیج دزر سطح سپاه های استانی و سازمان بسیج تقدیر می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها