خبرهای داغ:
معاون استاندارو فرماندار شاهرود

آمار درست ملاك تخصيص اعتبارات و امكانات است

هاشمی در جلسه با دهياران و شوراهاي اسلامي گفت: آمار درست ملاك تخصيص اعتبارات و امكانات است.
کد خبر: ۸۷۴۵۲۰۰
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سيد محمدرضا هاشمي در نشست با دهياران و شوراهاي اسلامي اين شهرستان با موضوع سرشماري عمومي نفوس و مسكن در محل سالن ولایت فرمانداری شاهرود اظهار کرد: بنابه دستور رييس جمهوري، همه دستگاههاي دولتي بايد همكاري گسترده در انجام سرشماري داشته باشند.

وي نقش دهياران و شوراهاي اسلامي را در اين خصوص بسيار مهم خواند و گفت: برقراري ارتباط بيشتر با روستاييان و نيز تبيين جايگاه آمار و سرشماري در نشست هايي انجام شود و دهياران مردم را براي مشاركت در آمارگيري اينترنتي ترغيب كنند.

فرماندار شاهرود از نقش سازنده دهياران و شوراهاي اسلامي روستاها ياد كرد و گفت: مشاركت بسيار بالا در انتخابات اسفندماه گذشته و حضور۱۱هزار نفر از مردم شاهرود در استقبال از رياست جمهوري با همكاري آن ها ممكن شد.

معاون استاندار سمنان از حسن توجه دولت تدبير و اميد و استانداري سمنان به شهرستان شاهرود هم خبرداد و گفت: از مجموع ۱۱۲۳ ميليارد تومان اعتبار ره آورد سفر رياست جمهوري براي سال هاي ۹۵ و ۹۶ مبلغ ۲۸۶ميلياردتومان به شاهرود بزرگترين شهرستان استان تخصيص يافت.

وي با بيان اينكه بيشترين تخصيص اعتبارات سفر به شاهرود تعلق داشته است، افزود: قرار است با اين اعتبار ۱۱طرح بزرگ اجرا شود.

هاشمي در مورد پيگيري مشكلات واحدهاي توليدي و صنعتي نيز گفت: در سال اقتصاد مقاومتي اقدام و عمل ، مسوولان شهرستان و استان تلاش كردند با حفط وضعيت موجود مشكلات ساير واحدها را برطرف كنند.

وي از دهياران و شوراهاي اسلامي روستاها خواست بر واحدهاي صنعتي و توليدي منطقه خود نظارت داشته و در رفع مشكلات آنها پيش قدم شوند.

سرشماري سراسري نفوس و مسكن از سوم تا ۲۴ مهر بصورت اينترنتي و از ۲۴مهر تا ۲۴آبان بصورت حضوري انجام مي شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها