خبرهای داغ:
فرماندهی ارشد نظانمی اجا در استان قزوین و زنجان:

تحت امر ولایت امام خامنه ای مدافعان مقتدر در برابر متجاوزین خواهیم بود

امير سرتيپ دوم محمد رضايي فرمانده ارشد ارتش جمهوري اسلامي ايران و قراگاه عملياتي لشگر 16 زرهي قزوين در كميته مشترك برنامه نيروهاي مسلح ويژه هفته دفاع مقدس به تبيين برنامه هاي كميته مشترك نيروهاي مسلح و ارتش پرداخت.
کد خبر: ۸۷۴۵۱۹۵
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹
به گزارش خبرگزاري بسيج در استان قزوين،  امير سرتيپ دوم محمد رضايي فرمانده ارشد ارتش جمهوري اسلامي ايران در استانهاي قزوين و زنجان ضمن گرامي داشت ياد و خاطره شهداي دوران دفاع مقدس و ايثارگري هاي ملت ايران با خلق حماسه ماندگارگفت: شهداي مدافع حرم چه عظمتي دارند  و ما اينها را در دوران دفاع مقدس تجربه كرديم و امام مستضعفان فرمودند: به من نگوييد رهبر ، رهبر ما آن طفل سيزده ساله است ، اين بزرگي و عظمت  شهدا و خانواده هاي آن را مي رسانند.
 امیر محمد رضایی اظهار داشت:  ستاد كل نيروهاي مسلح در 36 سالروز دفاع مقدس  با شعار محوري ما  آماده ايم  كه ارتباط به شعار سال مد نظر رهبر انقلاب نيز دارد  كه همان اقدام و عمل نيز است.  ثابت خواهيم كرد كه ما همچنان آماده ايم  و براي ما دفاع تا انتها ادامه دارد. و به اين ملت بزرگ مي باليم كه در گذر گاه هاي سخت و طاقت فرسا راه في سبيل الله را انتخاب كردند  و همه آنچه را كه داريم تحت زعامت امام خامنه اي با اقتدار و آمادگي كامل پيش خواهيم برد.
برنامه هاي مهم كميته مشترك نيروهاي مسلح و ارتش درهفته دفاع مقدس
محمد رضایی افزود:ديدار با نماينده ولي فقيه و امام حمعه قزوين، روز 31 شهريور با رژه پر صلابت نيروهاي مسلح  در قالب پياده و مكانيزه و موتوري و ادوات سنگين را در جلوي پادگان خواهيم داشت، مصاحبه هاي مختلف در رده هاي  فرماندهان و كاركنان كه دوران دفاع مقدس را تجربه كردند و حضور داشتند. همايش و بزرگداشت فرماندهان شهيد ارتش كه پس از عمليات ثامن الائمه به شهادت رسيدند. را در دستور كار خواهيم داشت.
امير سرتيپ دوم  رضايي در ادامه افزود: از ديگر برنامه هاي نيروهاي مسلح در ايام دفاع مقدس مي توان به  انتقال فرهنگ دفاع مقدس به جوانان اشاره كرد كه با آغاز سال تحصيلي از فرزندان شاهد در حضور همكلاسي هايشان در مدارس از آنها تجليل به عمل خواهد آمد. برنامه هاي متنوع ورزشي و برگزاري مسابقات ارتش هاي جهان يا همان سيزم در ايران برگزار خواهد شد.
 از سربازان نمنونه در هفته دفاع مقدس تجلیل خواهد شد
 وی افزود:  محفل انس با قرآن و ديدار با خانواده هاي شهدا، جانبازان، ايثارگران و  آزادگان را  انجام خواهيم داد و انتقال تجربيات دوران دفاع مقدس در درون سازماني به رده هاي مختلف با توجه به استعداد هاي درخشان در اين حوزه را خواهيم داشت. تجليل از سربازان نمونه و ارتقا سطح معنوي و اعتقادي جوانان با برنامه هاي متنوع  كه عقيدتي سياسي در نظر گرفته است.
 امیر سرتیپ دوم رضایی در ادامه تبیین برنامه های ویژه دفاع  مقدس  اظهار داشت:  انجام مسابقات بي شمار ورزشي درون سازماني و باز و بسته كردن اسلحه با سرعت بالا و چشم بسته  مانند سلاح انفرادي و تير بار اجنماعي، كار بر روي ادوات مهندسي و توپها و تانك  نيز از برنامه هايس متنوع ما خواهد بود.. برنامه هاي متنوعي نيز تيپ 116 ما در زنجان خواهد داشت و هوانيروز قهرمان ما نيز از برنامه هاي متنوعي استفاده خواهند كرد.

1002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها