تلاش بی‌وقفه 4 اکیپ از جهادگران بسیجی‌ شهرستان زرندیه به استعداد 19 نفر در راستای محرومیت‌زدایی و سازندگی به روستای علیشار و الهام رازقان با دعای خیر محرومین منطقه همراه است.
کد خبر: ۸۷۴۵۱۸۴
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ اردوهای جهادی طرح هجرت 3 که هر ساله با حضور دانش‌آموزان پرشور بسیجی برگزار می‌شود؛ این روزها رو به اتمام است.

نوجوانانی که به جای پرداختن به تفریحات و رفتن به تفرجگاه‌های مختلف در ایام فراغت خود، میل رفتن به مناطق محروم و همدل شدن با مردمی را سال‌ها با درد و فقر آشنا هستند را دارند.
 
قدم نهادن در مسیر رسیدن به قرب الهی، برای این جوانان و نوجوانان تنها در خشنودی بنده‌ای دیگر معنا می‌یابد؛ محرومیت‌زدایی و سازندگی را تکلیف خود در مقابل مردمی می‌دانند که در هر برهه از تاریخ این کشور نشان دادند که هرگز دست از اعتقاد و ایمانشان برنخواهد داشت.
جهادگرانی که با حضور خودشان ضمن قرب الهی دعای خیر محرومین منطقه را نیز به همراه خواهند داشت.
 
روز گذشته فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان زرندیه، بخشدار بخش خرقان و رئیس آموزش و پرورش شهرستان زرندیه از دو روستای چلسبان و علیشار زرندیه که این روزها رنگ و بویی دیگر با حضور جهادگران بسیجی به خود گرفته، بازدید کردند.

موسی لطفی‌فر بخشدار بخش خرقان در گفتگو با خبرنگار بسیج ضمن تقدیر از تلاش بی‌شائبه جهادگران بسیجی در این روستاها گفت: بسیجی‌های پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان زرندیه با هماهنگی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان در قالب 4 اکیپ و تعداد 19 نفر به بخش محروم خرقان عزیمت نمودند.

وی افزود: این جهادگران در قالب اکیپ‌های فرهنگی –پشتیبانی و دو اکیپ عمرانی مشغول بازسازی منازل محرومین و ساخت سرویس‌های بهداشتی و ایزوگام منازل شدند.

بخشدار بخش خرقان تصریح کرد: بودجه‌های عمرانی این اردوها با هماهنگی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و بخشداری بخش خرقان و بسیج سازندگی و کمیته امداد و آموزش و پرورش و دستگاه‌های بین بخشی تامین می شود.

در ادامه یوسفی رئیس آموزش و پرورش شهرستان زرندیه گفت: این اردوها در قالب 7 روز در مدرسه اندیشه علیشار و الهام رازقان با هدف آماده‌سازی فضاهای آموزشی و ایجاد فضای مناسب و شاداب برای ادامه تحصیل دانش‌آموزان این منطقه برگزار شده است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات