برگزاری نشست هماهنگی برنامه های هفته دفاع مقدس در گناوه

بوشهر-نشست هماهنگی برنامه های هفته دفاع مقدس در گناوه برگزار شد .
کد خبر: ۸۷۴۵۱۵۳
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان گناوه، در این نشست که با حضور فرماندار ،بخشدار مرکزی ،جانشین فرماده سپاه گناوه و مسوولین ادارات و نیروی انتظامی برگزار شد سرهنگ احمد فخری به تشریح برنامه های اجرایی در این هفته در شهرستان گناوه پرداخت.

جانشین سپاه انصارالحسین (ع) گناوه در این نشست گفت : برنامه های این هفته در شهرستان با برنامه های ابلاغی از استان هماهنگ و بومی سازی شده و در قالب روزشمار در اختیار همه ادارات، نهادها و بسیجیان قرار خواهد گرفت و از همه جهت شرکت در این برنامه ها دعوت به عمل می آید.

وی با اشاره به اهم برنامه های اجرایی در این هفته در شهرستان گناوه اظهار داشت : از محوری ترین و مهمترین این برنامه ها دیدار با امام جمعه شهرستان گناوه و شهر بندر ریگ ،برگزاری رژه حماسی 31 شهریور همزمان با سراسر کشور با حضور نیروهای نظامی ،انتظامی و بسیجیان، غبارروبی گلزار مطهر شهدای گناوه و بندرریگ و نواختن زنگ ایثار و مقاومت در مدارس همزمان با بازگشایی مدارس و آغاز هفته دفاع مقدس خواهد بود.

فخری افزود : در این هفته برنامه های متعدد دیگر  اجرا خواهد شد که شامل اجرای برنامه های هنری با همکاری بسیج هنرمندان ، اجرای برنامه های ورزشی متنوع والیبال ،شنا، فوتبال، که اداره ورزش و جوانان اجرا می کند و برنامه های فرهنگی یادواره شهدا،سرکشی از خانواده شهدا،نمایشگاه عکس ،دعای زیارت عاشورا،کمیل و... خواهد بود.

وی بیان داشت : با همدلی و وفاقی که میان مسئولان در شهرستان وجود دارد امیدواریم برنامه های هفته دفاع مقدس به بهترین نحو ممکن اجرا شود و از زحمات و همکاری همه ادارات تشکر و قدردانی می کنم.
انتهای پیام./
ارسال نظرات
آخرین اخبار