مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه مالک اشتر بوشهر:
مسؤول حوزه نماینده ولی فقیه در سپاه مالک اشتر بوشهر با بیان اینکه حاکم کردن فرهنگ اسلامی در قالب هنر اسلامی رسالت اصلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است، گفت: متاسفانه نگاه دولت‌ها به فرهنگ نگاه‌های مختلف با مقوله‌های مختلف است.
کد خبر: ۸۷۴۵۱۴۶
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت الاسلام محمدحسین انصاری‌نژاد شب گذشته در دیدار با هنرمندان بسیجی شهرستان بوشهر، اظهار داشت: در جنگ تمام فاکتورهای مادی دشمن بر ما برتری داشت اما ندای العفوالعفو جوانان باعث شد که دشمنان در مقابله و شکست نظام اسلامی شکست خورده باشند.

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه مالک اشتر بوشهر با اشاره به اینکه دشمنان می‌خواهند ما را اهل بیت (ع) جدا کنند، بیان کرد: اگر دشمن بخواهد دوباره کربلا درست کند ما در این صحنه پیروز خواهیم بود.

این شاعر انقلابی با بیان اینکه دشمن از نام امام حسین(ع) به شدت وحشت دارد، افزود: دشمن می‌خواهد بین ما و انتظار فاصله بیاندازد تا نسبت به مسائل دینی بی‌باور شویم.

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بوشهر به تاثیر بالای مفاهیم و آموزه‌های دینی در قالب هنر اشاره کرد و گفت: طولانی‌ترین دیدارهای مقام معظم رهبری با هنرمندان است.

این شاعر انقلابی با اشاره به اینکه حاکم کردن فرهنگ اسلامی در قالب هنر اسلامی رسالت اصلی وزارت و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است، گفت: متاسفانه نگاه دولت‌ها به فرهنگ نگاه‌های مختلف با مقوله‌های مختلف است.

وی به مقایسه دوره وزارت برخی از وزراء ارشاد پرداخت و تصریح کرد: دوره وزارت دکتر حسینی در دولت احمدی‌نژاد چند کار برجسته و بزرگ انجام شد که نشر نکاء یکی از آن کارهای بزرگ بود.

انصاری‌نژاد خاطرنشان کرد: سیاست‌های دکتر جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، ادامه سیاست‌های تسامح و تساهل  مهاجرانی وزیر دولت اصلاحات بوده که در عمل هم نشان داده است.

در پایان این مراسم تعدادی از شاعران به قرائت قطعاتی از اشعار خود پرداختند و از سعید نوذری خواننده انقلابی تجلیل شد.

ارسال نظرات