مسؤول سازمان بسیج مهندسین صنعتی چهارمحال و بختیاری از اجرای برنامه پایش و عارضه یابی یکصد واحد صنعتی نیمه فعال استان با همکاری جهادگران متخصص بسیجی خبر داد.
کد خبر: ۸۷۴۵۱۴۴
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار پژمان مختاری در گفتگو با خبرنگار بسیج، گفت: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و کمک به بهبود وضعیت تولید ملی، سه گروه جهادگر بسیجی متخصص در امور صنعتی به استعداد 60نفر، برنامه پایش و عارضه یابی 100واحد صنعتی نیمه فعال در استان چهارمحال و بختیاری را در مدت یک ماه انجام دادند.

مختاری، افزود: در اجرای این طرح، متخصصان گروه های جهادی به واحدهای صنعتی مراجعه و اطلاعات دقیق در زمینه های مختلف تولید، سرمایه گذاری، فروش و ... را جمع آوری و وارد سامانه ای که برای اولین بار در کشور به منظور ثبت اطلاعات طراحی شده است وارد کردند،‌تا عارضه یابی مقدماتی صورت پذیرد.

وی،‌ادامه داد: در کارگروه های تخصصی سازمان بسیج مهندسین صنعتی استان،‌این اطلاعات بررسی و مشکلات واحدهای صنعتی نیمه فعال احصاء و مشاوره رایگان به مدیران واحدها برای حل مشکل و بازگشت به روند تولید ارائه می گردد.

مختاری، همچنین اظهار کرد: واحدهایی که در بررسی های تخصصی، حل مشکل آنها به مبادی کشوری برگردد، برای ارائه نظر کارگروه های مرکز به تهران ارسال خواهد شد.

وی، انجام این طرح را از برنامه های سازمان بسیج مهندسین صنعتی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و کمک به بخش های تولیدی دانست و گفت: هیچ هزینه ای از واحدهای تولیدی برای این کار اخذ نمی شود و مشاوره های بسیج به این عزیزان رایگان می باشد.

ارسال نظرات