خبرهای داغ:
نمایشگاه نوشت افزار ایرانی اسلامی در مدرسه شهید دریانورد بندرماهشهر با حضور امام جمعه بندرماهشهر و رئیس شورای شهر بندرماهشهر افتتاح شد
کد خبر: ۸۷۴۵۱۳۲
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج ازماهشهر نمایشگاه نوشت افزار ایرانی اسلامی در مدرسه شهید دریانورد بندرماهشهر افتتاح شد.

در این مراسم حجت الاسلام غبیشاوی امام جمعه بندرماهشهر، نعمت اله قنواتی رئیس شورای شهر بندرماهشهر و تعدادی از بزرگان شهرستان حضور داشتند.

حجت الاسلام غبیشاوی بر لزوم مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن تاکید کرد و گفت: ما باید برای اقدامات خرابکارانه فرهنگی دشمن برنامه داشته باشیم و اجازه تصمیم سازی را از آن ها بگیریم.

وی افزود: غربی ها می آیند و نوعی شلوار عجیب و غریب برای جوانان ما می سازند و در جمع خودشان هم به ما می خندند که چگونه توانسته اند این نوع لباس را بر تن جوان ما بپوشانند.

امام جمعه بندرماهشهر تاکید کرد: غرب صراحتا می گویند این نوع پوشش برای جامعه خودشان کاربرد ندارد و هدف جهان سوم است.

حجت الاسلام غبیشاوی توجه به فرهنگ ایرانی اسلامی را در تولید محصولات ضروری دانست و گفت: دفتر، کتاب و پوشاک مورد استفاده جوانان ما باید نشان دهنده فرهنگ سرزمین خودمان باشد چراکه این فرهنگ بومی در جهت دهی به اهداف جوانان، نقش بسزایی دارد.

همچنین مجتبی آقاجری مسئول نماشگاه نوشت افزار ایرانی اسلامی ماهشهر درباره محصولات موجود در نمایشگاه گفت: تمام محصولات موجود در این نمایشگاه تولید داخلی هستند و سعی شده از محصولای که هر دو جنبه ارزشی و جذابیت را دارا هستند استفاده شود.

وی افزود: برخی از محصولات دیگر هم با اسامی خارجی در نمایشگاه و حتی در بازار هستند که در داخل ایران تولید می شوند ولی مجبورند برای فروش بیشتر بروند تحت اسم یک شرکت خارجی محصول خودشان را ارائه بدهند.

آقاجری همچنین در پایان گفت: این نمایشگاه تا ۵ مهرماه و از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۳ و از ساعت ۱۸ تا ۲۳ برقرار خواهد بود.

درپایان حاضران در مراسم از محصولات نمایشگاه بازدید کردند که برخی محصولات به دلیل ابتکارات به کار رفته در آن ها توجه حاضران را به خود جلب کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها