هاشمي در جلسه تكريم و معارفه فرمانده انتظامي شهرستان شاهرود گفت: بهترين سرمايه نيروي انتظامي اعتماد مردم است
کد خبر: ۸۷۴۵۱۱۸
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سيد محمدرضا هاشمي در جلسه تكريم و معارفه فرمانده انتظامي شهرستان شاهرود با تاكيد بر اينكه بهترين سرمايه نيروي انتظامي اعتماد مردم است گفت: در بسياري از كشورها ممكن است نيروي پليس امكانات و تجهيزات بسياري داشته اما از اعتماد مردم بي بهره است

سيد محمد رضا هاشمي با بيان اينكه انسان از ابتداي تولد تا موقع مرگ به نوعي با نيروي انتظامي در ارتباط است، افزود: همچنان كه به هواي پاك براي تنفس نياز است، براي داشتن آرامش در زندگي نيز مردم نيازمند امنيت در جامعه هستند.

وي همچنين نقش پررنگ معنويات را يكي از ويژگي هاي نيروي هاي نظامي و انتظامي كشور عنوان و تصريح كرد: امروز نيروي انتظامي در كنار همه مسائل و مأموريت هاي خود از انجام كارهاي معنوي و فرهنگي نيز غافل نمي ماند.

معاون استاندار سمنان تأكيد كرد: اين نيرو با نقش تأثيرگذار خود در برپايي امنيت انتخابات از زمان پيش از برگزاري تا پس از آن، زمينه را براي حضور مردم در پاي صندوق هاي رأي فراهم كرده است.

هاشمي همچنين با اشاره به اقدامات انجام شده از سوي نيروي انتظامي شهرستان يادآور شد: امسال دو محموله ۴۵۰ و ۶۶۳ كيلوگرمي مواد مخدر كشف شده و آمار وقوع سرقت و آسيب هاي اجتماعي نيز بسيار كاهش يافته است.

وي اضافه كرد: شاهرود وسيع ترين شهرستان استان و داراي بيشترين تعداد روستاها است و موفقيت هاي نيروي انتظامي نشان از تعامل خوب و سازنده آن با شوراي تأمين و ديگر نهادهاي تأثيرگذار در اين حوزه است.

امام جمعه شاهرود نيز دو نعمت سلامت و امنيت را بنا به فرمايش پيامبر گرامي اسلام (ص)، نعمت هايي مجهول دانست و گفت: اگر كشوري همه اسباب لازم براي رشد مادي و معنوي را داشته اما امنيت نداشته باشد، هيچ چيز ندارد.

حجت الاسلام والمسلمين عباس اميني با بيان اينكه در سايه امنيت بسياري از امور تحقق مي يابد، افزود: اگر اوضاع امروز بسياري از كشورهاي اسلامي را ببينيم متوجه مي شويم كه با داشتن نفت و سرمايه اما از نعمت امنيت محروم هستند.

در اين مراسم سرهنگ سيد مجتبي اشرفي به عنوان فرمانده نيروي انتظامي شهرستان شاهرود معرفي و از تلاش هاي سرهنگ غلامرضا كاظم زاده در مدت تصدي اين سمت و همچنين ۳۰ سال خدمت وي در نيروي انتظامي تجليل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها