مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه ایوان: پاسداران عمارهای ولایتند و مدال نوکری علی(ع) و آل علی بر سینه دارد/ خودتحریمی ارمغانی دیگر در لوای قراردادهای نفتی است و نباید متحمل این ذلت ها شد.
کد خبر: ۸۷۴۵۰۲۷
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام والمسلمین علی احمدیان، مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه ایوان در مجمع فصلی پیشکسوتان سپاه امیرالمؤمنین(ع) در اردوگاه شهدای هفتم تیر خوران گفت: پاسداران عمارهای ولایتند. پاسدار پناهگاه و مرجع است؛ مدال نوکری علی(ع) و آل علی بر سینه دارد. پاسدارانعزیز برخود ببالید که عمر و جوانی را در راه خدا و انقلاب اسلامی که نقطه اتکاء مظلومین است صرف کرده اید. محاسن خود را در راه خدمتگزاری به ولایت سفید کرده اید. ماندگاری شما در خط ولایت باعث افتخار شماست. در گردابهای سنگین زمانه عمارگونه در کنار ولی فقیه بوده اید؛ امروز باید راه عمار مستمر باشد. عمار گونه با پرچم معاویه صفتان مبارزه کنید.

حجت الاسلام احدیان تصریح کرد: امروز القاء دشمن این است که از ولایت دور شویم و اعتقادات را هم از دست دهیم؛ دشمن در این چهار دهه عمر انقلاب فهمیده است که علاقه به ولایت در خون و رگ شما جاری است؛ بدین خاطر به دنبال کمرنگ کردن این قضیه است.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه ایوان تأکید کرد:امروز باید گفتمان ولایت را بشناسیم وگرنه به زمان امام علی (ع) و چهارده قرن پیش عقب گرد کرده ایم؛ امروز افتخار ما این است که پس از 14 قرن خواسته امیرالمؤمنین(ع) در جمهوری اسلامی ایران محقق شده است.

امام جمعه موقت ایوان در بخش دیگری از سخنان خود به مبحث نفوذ اشاره کرد و افزود: شیطان امروز در جنگ نرم و فضای مجازی- که آمریکا در رأس آن است- برای نابودی ما برنامه ریزی می کند. دشمن از شهروندان خود مالیاتهای سنگین میگیرد، اما رایگان برای ما می فرستد؛ باید شرایط را درک کنید. امروز آتشی به مراتب سخت تر به نام شبکه های اجتماعی ما را محاصره کرده است. خانواده ها و پدران باید پناهگاه فرزندان باشند؛ آنها را درک کنند، مدیریت کنند.

حجت الاسلام احمدیان اظهار کرد: نفوذ را جدی بگیرید؛ در نفوذ موردی دشمن با ماسک و نقاب وارد فضای خانه ها می شود؛ با چهره ای غلط انداز و در قالب دوست خود را به نمایش می گذارد؛ مراقب باشید. نفوذ جریانی به مراتب سخت تر و پیچیده تر است؛ دشمن با پولو جاذبه جنسی به سراغ جوانان می آید و شبکه سازی می کند؛ بدنبال آن است تا سبک زندگی را تغییر دهد. تبلیغ ازدواجهای سفید یکی از صدها نمونه است که دشمن حیا و عفاف را نشانه رفته است.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ایوان در پایان سخنان خود به موضوعات برجام، وقراردادهای نفتی نیز اشاره کرد و گفت: خودتحریمی ارمغانی دیگر در لوای قراردادهای نفتی است. نباید متحمل این ذلت ها شد. در این راستا باید شفافیت صورت گیرد. بنا بر قول رهبر معظم که فصل الخطاب است چیزی بعنوان محرمانه وجود ندارد. بدین جهت است که گفتمان ولایت باید غالب باشد.

ارسال نظرات