مدیر کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) شهرستان اردکان خبر داد:
مروتی از اعزام 140 دانش آموز اردکانی تحت پوشش کمیته امداد به مشهد مقدس خبر داد و گفت: طرح شوق زیارت برای کسانی است که هنوز موفق به زیارت بارگاه ملکوتی امام هشتم نشده اند.
کد خبر: ۸۷۴۵۰۲۳
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۵:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان؛ «یدالله مروتی» در گفتگویی، اظهار داشت: در قالب طرح شوق زیارت و برگزاری اردوهای تفریحی و زیارتی برای مددجویان تحت پوشش این نهاد خدمت رسان، در تابستان امسال بیش از ۱۴۰ دانش آموز اردکانی تحت پوشش به مشهد مقدس اعزام شدند.

این مقام مسئول در ادامه با بیان اینکه اجرای طرح نشاط و برگزاری اردوهای زیارتی در افزایش نشاط و شادابی مددجویان موثر است، افزود: افزایش بنیه اعتقادی و مذهبی دانش آموزان تحت پوشش نیز از اهداف طرح شوق زیارت در اعزام به مشهد مقدس است ضمن اینکه دانش آموزان در این مدت از برنامه های فرهنگی، زیارتی و سیاحتی بهره مند شدند.

مدیر کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) شهرستان اردکان به تشریح طرح شوق زیارت پرداخت و گفت: طرح شوق زیارت برای کسانی است که هنوز موفق به زیارت بارگاه ملکوتی امام هشتم نشده اند و این طرح با همکاری و مشارکت خیران اجراء می شود.

وی بیان داشت: دانش آموزان مقاطع تحصیلی دبیرستان و پیش دانشگاهی در اولویت اعزام هستند اما این نهاد زنان سرپرست خانوار را از جمله افراد شرکت کننده در برنامه های آموزشی اردوی سیاحتی و زیارتی مشهد مقدس جای داده است.

مروتی افزود: در حال حاضر ۳۴۵ دانش آموز و دانشجو از خدمات کمیته امداد در این شهرستان بهره می برند.

ارسال نظرات