خبرهای داغ:
دبیر مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) در همدان با بیان اینکه هنوز ظرفیت‌ها و پتانسیلی که در فرهنگ عاشورایی نهفته است را نشناخته ایم، گفت: در واقع از این ظرفیت‌ها که نهفته مانده درست استفاده نکرده‌ایم و آن حرکت عظیم حسینی و برگزاری عزاداری محرم و صفر است.
کد خبر: ۸۷۴۵۰۲۲
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، اصغر رسولی در آئین افتتاحیه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در کانون قرآن مریانج اظهار داشت: این جریان با نام مجمع جهانی علی اصغر(ع) موفق بوده در سطح جهان و کشور توفیقات بسیاری کسب کند.

وی با بیان اینکه 14 سال از فعالیت این برنامه می‌گذرد، افزود: اکنون بیش از 300 برنامه خارج از کشور فعالیت خود را در سراسر جهان انجام می‌دهد که این فعالیت بسیار تأثیرگذار بوده است.

دبیر مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) در همدان عنوان کرد: این مجمع عکس‌العمل تمام کسانی که دشمنان اهل بیت(ع) و امام حسین(ع) و مردمی که در این مسیر هستند را برانگیخته است.

وی با بیان اینکه هنوز ظرفیت‌ها و پتانسیلی که در فرهنگ عاشورایی نهفته است را نشناخته ایم، با اشاره به فرمایشات امام خمینی(ره) گفت: در واقع از این ظرفیت‌ها که نهفته مانده درست استفاده نکرده‌ایم و آن حرکت عظیم حسینی بوده و بحث برگزاری عزاداری محرم و صفر و خاص دهه اول محرم بوده که اسلام را زنده نگه داشته است.

رسولی در ادامه عنوان کرد: یکی از این ظرفیت‌هایی که امروز زنده شده و در چند سال اخیر رشد یافته و در جهان غوغایی برپا کرده، اربعین حسینی است که مسیری را یافته که تمام جهان مطلع هستند و در جریان قرار گرفته اند.

وی در خصوص ظرفیت دیگر اینگونه فعالیت‌های حسینی ابراز داشت: تولید لباس به همت مجمع در همدان توانسته با امکانات محدود ظرف چهار سال اخیر برنامه‌ها را به خوبی پیش برد و موفقیت هایی را به دست آورد.

دبیر مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) در همدان گفت: زمانی که مسئولین مجمع به همدان آمدند و این جوش و خروش مردم را دیدند ابراز رضایت کردند و امسال اگر توفیقی حاصل شود در بخش اول تولید لباس‌ها با 22 هزار و 30 هزار لباس نیز خواهد رسید.

وی عنوان کرد: امسال اگر توفیق باشد دو کارگاه دیگر در سطح شهر همدان افتتاح می‌شود و بیش از 115 برنامه در سطح استان اجرا می‌شود.

رسولی در خصوص کمک‌های مردمی ابراز داشت: هزینه های این مجمع از طریق کمک های مردمی و خیرین جمع آوری می ‌شود و منتظر کمک های هر چه بیشتر مردم فهیم همدان هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات