در شرایطی که همه برای سلامتی سردار دست به دعا شده بودیم؛
خبرگزاری بسیج: جانشین سازمان بسیج مستضعفین و از فرماندهان لشکر 10 سیدالشهدا (ع) در دوران دفاع مقدس، در مراسم تشییع پیکر سردار شهید حاج احمد غلامی، گفت: حاج احمد با اینکه حُسن حبیب ابن مظاهر را دارا بود، اما همانند جوانان در رکاب ولایت و امامت توفیق شهادت یافت. خوشا به حال این شهدا که کام‌شان در راه دفاع از آیین خدا، پرچم رسول‌الله و دین خدا با شهادت شیرین شده است.
کد خبر: ۸۷۴۵۰۱۰
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۱

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ سردار علی فضلی گفت: حاج احمد پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون حدود 37 سال توفیق مجاهده در عرصه‌های مختلف مانند مقابله با ضد انقلاب، منافقین و در جبهه را داشت. این سردار شهید توانسته بود سلسله مراتب را از رزمنده ساده تا فرماندهی در جنگ تحمیلی طی کند. او از همرزمان شهیدان همت، علی موحد دانش، کاظم رستگار و جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان بود.

سردار فضلی با اشاره به اینکه این شهدا به پیمان خود وفا کرده‌اند، گفت: پس از دوران دفاع مقدس، حاج احمد در راستای تثبیت معارف آن به عنوان روایتگر در کاروان‌های راهیان نور حضور می‌یافت و به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می‌پرداخت. او یار صدیق امام ره) و مقام معظم رهبری بود که در دوران فعالیتش مسئولیت‌هایی همچون جانشینی لشکر 10 سیدالشهدا (ع)، فرماندهی در لشکر 27 محمد رسول‌الله (ص) و فرماندهی تیپ 110 خاتم‌الانبیاء را بر عهده داشته است. او با شهادت در سوریه به آرزوی خودش رسید.

این فرمانده دوران دفاع مقدس یادآور شد: هنگامی که حاج احمد دوران مجروحیت خود را در این چند روز سپری می‌کرد و در کما بود شرایطی بوجود آمد که همه برای سلامتی او دست به دعا شده بودیم اما عزیزانی هم می‌گفتند که حیف است چیزی جز شهادت نصیب او شود. حاج احمد و دیگر شهدا روحیه استکبارستیزی، مقابله با دشمنان تکفیری، داعشی‌ها، صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها را به جوانان ما آموخته‌اند. کشور نیز سربازان خودش را برای دفاع همه جانبه از کشور و اسلام آماده دارد.

 

ارسال نظرات