خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بناب با توجه به قرار گرفتن در آستانه عید غدیرخم، گفت: ما باید در پیچ های خطرناک تاریخی، از نور ولایت و بصیرت ولایت کمک بگیریم تا خود را از انحراف و فتنه ها حفظ کنیم.
کد خبر: ۸۷۴۴۹۹۳
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۵

حجت الاسلام عربعلی جمالی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، با اشاره به پیام دهه امامت و ولایت، افزود: ائمه در میدان های مختلف با عدم تبعیت از دشمن، در میدان سیاست و در میدان علم و دانش در مسیر الهی حرکت کرده اند، ما نیز باید در میدان های مختلف، در اطاعت از خدا و رسول خدا گام برداریم.

وی با تاکید بر پاسداشت دهه امامت و ولایت، اظهار داشت: محبت به اهل بیت نعمت بزرگ الهی و تنها سرمایه ما در روز جزا است و ما باید با گرامیداشت این دهه، مقام و منزلت و سبک زندگی امام علی(ع) را در همه زمینه ها به مردم بشناسانیم تا با عمل کردن به سیره عملی ایشان به سعادت برسند.

حجت الاسلام جمالی از جوانان خواست: اهداف متعالی امام علی(ع) را همچونتبلیغ و ترویج نهج البلاغه در جامعه و فضایل علی(ع)، طرح سیره عملی علی(ع) به عنوان اسوه حسنه همه ارزش های الهی و انسانی، ترویج آموزه های دینی و علوی بر اساس نیاز جامعه و دعوت از مردم برای عمل به آن را در اولویت برنامه های خود قرار دهند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بناب با بیان اینکه امام علی(ع) همه را به اتحاد تشویق می کرد، تاکید کرد: مسئولان باید امیرالمومنین(ع) را در همه مراحل زندگی و در ادارات برای خود الگو بگیرند و در این مسیر حرکت کنند تا وحدت و همدلی و رشد و تعالی کشور محقق شده و دشمن نتواند نفوذ پیدا کند.

وی با اشاره به معنای اصلی ولایت مداری، تصریح کرد: ولایت مداری یعنی پیرو محض ولایت شدن و در میدان های مختلف مالک اشتر ولایت بودن، به عبارتی هر زمان ولایت امر کرد، با عشق و علاقه حرکت کنیم و هر وقت امر کرد برگرد، بدون چون و چرا برگردیم، همانطوری که مالک اشتر برای امام علی(ع) چنین بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها