امام جمعه هرات حکومت جمهوری اسلامی ایران را مردمی ترین حکومت جهان اعلام و خاطر نشان کرد: تاکنون بیش از 37 انتخابات مهم و سراسری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برگزار شده که نشان از اهمیت نظام به رای و نظر مردم است.
کد خبر: ۸۷۴۴۹۵۳
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، امام جمعه هرات در نشست هماهنگی هفته دفاع مقدس با گرامیداشت این هفته و تبریک دهه کرامت و ولایت اظهار داشت:هدف عراق از جنگ باایران نابودی انقلاب و نظام نوپا حمهوری اسلامی بود.

حجت الاسام جعفری گفت: مدعیان حقوق بشر در راس آنان آمریکا جنایتکار که مدعی طرفدارحکومت دموکراسی در جهان هستند با این جنگ ها در ایران و در کشورهای منطقه به همگان ثابت کردند که دروغگویی بیش نیستند.

وی افزود: سیاست آمریکا در منطقه سیاست یک بام و دو هوا است، از یک طرف خواهان نابودی حکومت های مردمی نظیر سوریه است و از طرفی طرفدار حکومت های استبدادی است.

جعفری حکومت جمهوری اسلامی ایران را مردمی ترین حکومت جهان اعلام و خاطر نشان کرد: تاکنون بیش از 37 انتخابات مهم و سراسری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برگزار شده که نشان از اهمیت نظام به رای و نظر مردم است.

امام جمعه هرات اظهارداشت: باید روحیه جهادی،ایستادگی، ایثار و ازخودگذشتگی رزمندگان دفاع مقدس را به نسل جوان منتقل کرد.

حجت الاسلام جعفری گفت: وصیت نامه شهدا نباید هشت سال دفاع مقدس مورد فراموشی سپرده شود، باید فرهنگ شهید و شهادت به نسل های آینده انتقال پیدا کند.

ارسال نظرات