بصیرت در زندگی برای همه ضروری است

خبرگزاری بسیج: یکی از هادیان سیاسی سپاه ولایت تبریز در نشست روشنگری حوزه الزهرا(س) این ناحیه گفت: بصیرت یکی از مهم ترین ابزار برای تشخیص حق از باطل است که در همه امور زندگی ضروری است.
کد خبر: ۸۷۴۴۸۷۲
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمدرضا رضایی با تاکید بر سخنان رهبر فرزانه انقلاب افزود:ایشان بارها بر اهمیت این موضوع اشاره و در موارد مختلف فرموده اند که اگر این ابزار مهم در اختیار فرد نباشد انسان دچار چالش و لغزش می شود که حتی فرد احتمال دارد فرد عاقبت به شر نیز بشود.
این هادی سیاسی در ادامه با اشاره به ابعاد مختلف بصیرت تاکید کرد: بصیرت فقط امور سیاسی نیست بلکه همه لایه های زندگی افراد را در بر می گیرد و باید برای داشتن آن همیشه و در همه حال توکل و توسل به درگاه ربوبی داشته باشیم چراکه در طول تاریخ خیلی از افراد بوده اند که به علت نداشتن بصیرت نتوانسته اند حق را از باطل تشخیص دهند و هلاک شده اند.

رضایی در پایان با بیان مصادیقی از کاربرد بصیرت در زندگی خاطرنشان کرد: وقتی امروز برای برخی از ماهواره، تلگرام و شبکه های مجازی و خطرات آن و اینکه چطور دشمن دلش به حال ما سوخته و این ابزار را مجانی در اختیارمان قرار داده صحبت می کنیم فرد بدون تفکر و تامل جبهه گیری می کند که البته این خیلی خطرناک و نگران کننده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار