فرمانده سپاه استان البرز در مراسم افتتاحیه درمانگاه خیریه شهید سبحانی:
سردار علی استاد حسینی گفت: شهید سید محمد موسی سبحانی در زمان جنگ فرمانده ما بود و در آن زمان که اسلحه به دست گرفت تا از انقلاب دفاع کند، تمام زندگی خود را رها کرد تا ازعزت، استقلال و ولایت دفاع کند و این شهید عزیز نقش بسیار عظیمی در کند کردن حرکت دشمن در اوایل جنگ داشت.
کد خبر: ۸۷۴۴۸۵۸
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج؛ سردار علی استاد حسینی فرمانده سپاه امام حین مجنبی(ع) استان البرز در مراسم افتتاحیه درمانگاه خیریه شهید محمد موسی سبحانی اظهار داشت: مردم ایران تا ابد مدیون شهدا هستند، و امروز اگر عزتی، سرافرازی، امنیت، آسایش، اقتداری در دنیا داریم به خاطر خون شهدا است  و اگر شهدا نبودند امروز این عظمت، عزت و شکوه برای نظام مقدس جمهوری اسلامی به وجود نمی آمد.

عزت و آسایش امروز را مدیون شهدا هستیم 

فرمانده سپاه استان البرز گفت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی یک نظام حقی است که در مقابل آن هر کسی که قرار داردباطل است، ازجمله آمریکای جنایتکار، نظام سلطه و همه شیطنک هایی که مرید آمریکا هستند درجبهه باطل قرار دارند.

وی افزود: این افتخار از برکت خون شهدا امروز نصیب ما شده است که در جبهه حق قرار بگیریم و این عظمت برای ما بس است که امروز به عنوان بزرگترین ابر قدرت در مقابل همه دنیا ایستاده ایم.

سردار استاد حسینی عنوان کرد: حضرت امام خمینی(ره) با دم مسیحایی خود بر کالبد مرده متحرک جامعه دمید و کسانی را تربیت کرد که شجاع، با غیرت، با همیت، در مقابل دشمن ایستادند و نترسیدند و از همه چیز خود گذشتند برای اینکه اسلام و انقلاب بماند و این اتفاق بعد از 1400 سال برای اولین بار افتاد که حکومت اسلامی تشکیل داده شد و 8-37 سال مردم پای این انقلاب ایستادند.

فرمانده سپاه استان البرز بیان کرد: شهید سید محمد موسی سبحانی در زمان جنگ فرمانده ما بود و در آن زمان که اسلحه به دست گرفت تا از انقلاب دفاع کند، تمام زندگی خود را رها کرد تا ازعزت، استقلال و ولایت دفاع کند، در صحنه ای که ضد انقلاب در کردستان بود و جنگ تازه آغاز شده بود به سمت جبهه حرکت کرد و نقش بسیار عظیمی در کند کردن حرکت دشمن در اوایل جنگ داشت.

عزت و آسایش امروز را مدیون شهدا هستیم 

وی در پایان با تشکر از همسر شهید سبحانی برای احداث درمانگاه خیریه برای افراد بی بضاعت خاطر نشان کرد: اگر همسر شهید سبحانی نبودند فرزندان این شهید نمیتوانستند به جایگاهی که در کار و تحصیل پیدا کرده اند دست یابند،و مایه افتخار است که یک مجموعه ای را برای کار خیر قرار داده اند و ان شاء الله بتوانیمادامه دهنده راه شهدا باشیم.

ارسال نظرات