خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: مسئول انجمن هنرهای تجسمی بسیج هنرمندان آذربایجان شرقی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: 181 اثر از هنرمندان هنرهای تجسمی کشور در موزه شهدای فرهنگسرای الغدیر کلان شهر تبریز به نمایش گذاشته می شود.
کد خبر: ۸۷۴۴۸۳۸
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، احمد امینی با بیان اینکه این تعداد اثر از 149هنرمند به نمایش درمی آید، افزود: در مجموع 210هنرمند در این جشنواره شرکت کردند که آثار 149 نفر از آن ها به مرحله کشور راه یافت.

وی آثار به نمایش درآمده در نمایشگاه این جشنواره را شامل 52 اثر کاریکاتور، 24اثر گرافیک و 46اثر نگارگری عنوان و بیان کرد: همچنین در این نمایشگاه 26اثر از سید مسعود شجاعی از هنرمندان برجسته کشوری در زمینه هنرهای تجسمی به نمایش گذاشته می شود.

امینی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به آسیب شناسی جشنواره های گذشته هنرهای تجسمی بسیج، اظهار داشت: آموزش و ارائه آثار به مخاطبان از آسیب هایی بود که در این جشنواره با برگزاری کارگاه ها در متن جشنواره و نمایشگاه در فضاهایی که مخاطبان بیشتری را جذب کند تلاش کردیم به حداقل برسانیم.

عضو انجمن هنرهای تجسمی بسیج کشور، دوستی و ایجاد تعامل هنرمندان با یکدیگر را از دیگر نکات مورد توجه در هشتمین جشنواره هنرهای تجسمی بسیج برشمرد و خاطرنشان کرد: حضور هنرمندان در کنار هم موجب فضای کاری صمیمی و استفاده از تجربیات یکدیگر می شود که برای ادامه مسیر هنری آن ها نیز لازم است.

ارسال نظرات