نماینده سابق مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: من آقایی که هزینه‌های امنیتی را بی‌فایده می‌داند، می‌خواهم که اول از بیست حلقه حفاظتی خودش بگذرد و محافظان پرشمار خود را به خانه بفرستد.
کد خبر: ۸۷۴۴۷۸۸
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام حمید رسایی شب گذشته در همایش مردمی «ذخایر واقعی انقلاب چه کسانی هستند» که در مهدیه مشهد برگزار شد، اظهار کرد: تصویر واقعی شهید حاج رجب محمدزاده چهره به‌هم‌ریخته‌اش نبود، بلکه ایمان و روحیه ایثارگری‌اش بود که 29 سال تمام بر صراط دوستان شهیدش استوار و بر مبانی اعتقادی انقلاب وفادار ماند.

وی افزود: بابا رجب از زیبا سیرت‌ترین شهدای تاریخ انقلاب اسلامی بود که به خاطر 29 سال مجاهدت نه‌تنها منتی بر ما نداشت، بلکه بزرگ‌ترین آرزویش تنها دیدار با نایب امام زمان(عج) بود.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: عده‌ای با مال خود در راه خدا جهاد می‌کنند که حسب وعده الهی در قرآن، پروردگار ده‌ها برابر به آن‌ها بازمی‌گرداند، برخی آبرو و عزتشان را در راه خدا می‌دهند و پروردگار عزت و شأن آن‌ها را در دنیا چند برابر می‌کند، اما در کنار این دو گروه، برخی هم هستند که با جان و اعضای بدن به جهاد فی سبیل‌الله می‌پردازند و قرآن گواهی می‌دهد که خدا به خاطر آنکه این دنیا برای ارائه پاداش واقعی جهاد این گروه، قاصر است، در دنیای دیگری اجر بذل جان شهدا را می‌دهد.

وی ادامه داد: آن‌کس که مال و آبرو در راه اسلام و انقلاب داده، ذخیره نام نمی‌گیرد؛ چراکه سود آن را در این دنیا برده است، وقتی انفاق‌کننده جان و مال در عین اینکه جهاد کرده است، باز ذخیره اسلام و انقلاب نام نمی‌گیرند، چگونه دزدان سر گردنه‌ای که از بیت‌المال برداشته و آبروی نهضت این ملت را برده‌اند، ذخیره انقلاب نام می‌گیرند؟

مدیرمسؤول هفته‌نامه 9 دی با اشاره به یکی از سخنان حاج رجب محمدزاده گفت: ذخیره کسی است که از جنس یک مکتب باشد؛ همان‌طور که یک بازیکن قرمز پوش نمی‌تواند ذخیره تیم آبی باشد، یک مدیر پرادعای قدرت‌طلب و ثروت‌اندوز هم نمی‌تواند ذخیره نهضتی باشد که بر مبنای خدمت به مستضعفین و ایثار تشکیل‌ شده است.

وی تبیین کرد: آن‌هایی که زندگی اشرافی دارند و میهمانی‌هایی برگزار می‌کنند که عموم مردم حتی تصور نمی‌کنند که چه تجملاتی در آن‌ها به کار رفته است، چگونه خود را ذخیره انقلاب می‌نامند، در حالی‌ که نه‌ تنها انقلاب را تقویت نکرده‌اند، بلکه موجب تضعیف آرمان انقلاب در چشم مردم هستند.

مدیر مسؤول هفته‌نامه 9 دی بیان کرد: آقایی که در فرودگاه «جان اف کندی» می‌گوید خزانه من خالی است، ذلت می‌پذیرد و در پی سازش می‌دود، چگونه می‌تواند ذخیره انقلاب باشد؟ فردی که پس از ملاقات با اوباما، می‌گوید رئیس‌جمهور آمریکا را فردی مؤدب و باهوش یافتم، سؤال ملت اینجاست که چگونه فردی که رئیس‌جمهور دشمن اول ما را مؤدب و باهوش می‌داند، می‌تواند برای انقلاب ما ذخیره روزهای سخت باشد؟

وی تأکید کرد: یک آقایی که در حال حاضر، برای مصلحت ضدانقلاب بیشتر دل می‌سوزاند، مدعی است کشور ما اگر بخواهد پیشرفت کند، باید مثل ژاپن و آلمان بودجه دفاعی را صفر کند و به علم و اقتصاد برسد، من از این آقا که هزینه‌های امنیتی را بی‌فایده می‌داند، می‌خواهم که اول از بیست حلقه حفاظتی خودش بگذرد و محافظان پرشمار خود را به خانه بفرستد.

رسایی تبیین کرد: آلمان و ژاپن از کشورهایی هستند که در بودجه‌های دفاعی سرمایه‌گذاری دارند، مردم باید با مطالبه خود مسؤولان را در راه انقلاب نگه‌ دارند و به چپ و راست بودن و مواضع سیاسی‌شان هم کاری نداشته باشند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها