نماینده ولی فقیه در گیلان:

هاضمه جهان هیچگاه با ظلم و ستم سازگار نیست

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه هاضمه جهان هیچگاه با ظلم و ستم سازگار نیست گفت: قرآن وعده پیروزی را به مستضعفان و نابودی را به ستمکاران داده و آنروز نزدیک است.
کد خبر: ۸۷۴۴۷۶۱
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان،آیت الله زین العابدین قربانی صبح امروز در مجمع عالی بسیج استان گیلان که در سالن اجتماعات نیروی انتظامی برگزار شد ضمن تبریک دهه امامت و ولایت اظهار کرد: امامت و ولایت رمز جاودانگی اسلام است.

وی با بیان اینکه بر پا داشتن حق و از بین بردن باطل از رسالت‌های زمامداران در جامعه اسلامی است گفت: پاسخگویی به تمام نیازمندي‌های فکری و حقوقی جوامع بشری و چگونگی انطباق آن با مقتضیات زمان از دیگر رسالت‌های امامان در جامعه اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در گیلان بسیجیان را در خط مبارزه با توطئه‌های دشمنان دانست و افزود: نیروهای ولایی و انقلابی همانطور که صدام را به زباله دادن تاریخ فرستادن، اوباماها و آل سعودها که جنگ‌های نیابتی را در منطقه راه‌اندازی کردند با دستور رهبری آنها را نیز در هم خواهند پیچید.

آیت‌الله قربانی یادآور شد: در جامعه‌ای که فضیلت، پارسایی، انصاف، عدالت، صداقت و ... نباشد مردم چون حیوانات به جان هم خواهند افتاد.

وی با بیان اینکه دنیا را خفقان فرا گرفته است گفت: زمانی که جانی‌ترین انسان‌ها رئیس حقوق بشر باشند دنیا را خفقان فرا خواهد گرفت .

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه ولی خدا در جامعه ما آگاه‌تر نسبت به احکام الهی و ضامن اجرای دستورات الهی است گفت: تبیین حقایق دین رسالت ولی خدا در جامعه است و این بعد از زندگی در سراسر زندگی امامان جامعه ما متبلور شده است اما در زندگی خلفای مردم جهالت و ناداني از خلفا موج می‌زند.

آیت‌الله قربانی با بیان اینکه هاضمه جهان هیچگاه با ظلم و ستم سازگار نیست گفت: قرآن وعده پیروزی را به مستضعفان و نابودی را به ستمکاران داده و آنروز نزدیک است.

وی با بیان اینکه در برابر نقشه‌های استعمار نباید ساکت نشست خاطرنشان کرد: با جنگ سخت،باید با ابزار جنگ سخت مجهز شد و آماده دفاع شد و با جنگ نرم نیز با ابزار جنگ نرم باید مقابله به مثل کرد.

ارسال نظرات