سرکشی معاون دانشجویی دانشگاه آزاد و معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه شاهرود از اردوهای جهادی دانشجویی در بخش کالپوش میامی
کد خبر: ۸۷۴۴۷۵۰
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، معاون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود و معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه شاهرود از گروه های جهادی در بخش کالپوش میامی بازدید نمودند.

در این بازدید دکتر رضوانی با تقدیر از فعالیت های انجام شده توسط گروه های جهادی اظهار کرد: در احادیث و روایات داریم که کاری که سخت تر باشد ثواب بیشتری دارد و اردوهای جهادی و فعالیت های شما از جمله کارهایی است که سخت و با اخلاص است و دارای اجر عظیم می باشد و قدر خود را بدانید و از این موقعیت استفاده کنید.

معاون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با بیان اینکه کمک به انسان ها دارای اجر والایی است گفت: حال این اجر دو چندان می شود چرا که با اخلاص و تحمل سختی های فراوانی است و قدر این خدمت رسانی را بدانید و ما را نیز دعا کنید.

در این بازدیدها مسئولین گروه های جهادی به ارائه گزارشی از فعالیت های گروه های جهادی در عرصه های مختلف عمرانی،فرهنگی،هنری و آموزشی و معرفتی پرداختند.

همچنین معاون فرهنگی دانشگاه آزاد شاهرود و معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه شاهرود با بخشدار کالپوش نیز دیدار و گفت و گو کردند.

در این دیدار قاهری بخشدار کالپوش با خیرمقدم و تقدیر از فعالیت گروه های جهادی در عرصه های مختلف گفت: حضور گروه های جهادی در کمک به عمران و آبادانی روستاها و ارتقا سطح معرفتی و فرهنگی اهالی نقش مهمی دارد و ما از این فعالیت ها پشتیبانی و حمایت می کنیم.

وی با ارائه گزارشی از زمینه های فعالیت بخش کالپوش و حضور سرمایه گذار در این بخش گفت: ما سالانه بیش از هزار تن حبوبات در این منطقه برداشت می کنیم و در بخش گیاهان داروئی و دامپروری و لبنیات نیز دارای پتانسل خوبی هستیم و باید تلاش کرد تا سرمایه گذار در این زمینه جذب کنیم.

قاهری با بیان اینکه جشنواره های مختلفی در منطقه کالپوش برگزار می شود گفت: جشنواره دشت شقایق و آفتابگردان را اجرا نموده ایم که با استقبال خوبی از طرف مردم و مسئولین روبرو شد و تلاش داریم با برگزاری این برنامه ها موقعیت های مختلف منطقه را برای مسئولین و مردم شهرستان های مختلف نمایش دهیم.

بخشدار کالپوش با دعوت از سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در این منطقه اظهار کرد: با توجه به پتانسیل این منطقه در گیاهان دارویی و روغنی و همچنین دامپروری و گردشگری از سرمایه گذاران دعوت می کنیم با حضور در این بخش از نزدیک پتانسیل این منطقه را بینند و ما نیز استقبال می کنیم از حضور سرمایه گذاران.

در ادامه مسئولین از گروه های جهادی در روستاهای رضوان،طلوبین،حق الخواجه،نردین و گلستان بازدید نمودند و از نزدیک با فعالیت های آنان آشنا شدند.

لازم به ذکراست گروه های جهادی تا 25 شهریور ماه در منطقه کالپوش فعالیت داشته و فعالیت های در تابستان به اتمام می رسد.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها