نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس:

هرچه داریم به برکت شهداست

نماینده مردم شهرستان‌های دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی در دیدار با خانواده شهید شاخص روستای درازی گفت: هرچه داریم به برکت مجاهدت و مبارزات شهداست
کد خبر: ۸۷۴۴۷۳۰
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۱


به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دشتی، سید کمال‌الدین شهریاری ظهر امروز در دیدار با خانواده شهید ابراهیم زارعی شهید شاخص روستای درازی گفت: باعث افتخار است که فرصت دیدار با خانواده شهید ابراهیم زارعی پیدا کردم.

این مسؤول با بیان اینکه هرچه زمان می‌گذرد این مسئله بیشتر ضرورت پیدا می‌کند که در جمع خانواده شهدا حضور یابیم و ذکر مناقب شهیدان کنیم، اضافه کرد: هرچه از زمان جنگ می‌گذرد مسؤولیت ما سنگین‌تر می‌شود و در جمع خانواده شهدا باید مناقب و خصوصیات شهدا را ذکر کنیم تا نسل امروز با آرمان‌های شهدا آشنا شوند.

وی تصریح کرد: هرچه داریم به برکت مجاهدت و مبارزات شهداست که مقابل دشمن بعثی و حامیان آن ایستادند تا نهال نوپای انقلاب خشکیده نشود و با خون خود آن نهال را آبیاری تا امروز این نظام به درخت تنومندی تبدیل شود‌.

مادر شهید ابراهیم زارعی نیز گفت: حضور مسؤولین در جمع خانواده‌های شهدا باعث دلگرمی آن‌هاست.

فاطمه عاشوری افزود: ابراهیم از طفولیت دارای نبوغی ویژه بود و در مراحل مختلف درسی، هنری و ورزشی موفق بود.

برادر شهید نیز با تقدیر از حضور نماینده مردم شهرستان‌های دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دکتر شهریاری از مسؤولین ولایی و در خط رهبری است.

حجت‌الاسلام غلامحسین عاشوری ادامه داد: خانواده شهید یک اسم نیست بلکه یک وظیفه است و باید خانواده‌های شهدا به رسم امانتی که بر عهده آن‌هاست الگوی جامعه باشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار