مسول بسیج دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری:

روح انقلاب اسلامی، تبلور روح توحیدی عصر امروز جامعه ماست

مسول بسیج دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری : هر آن کس انقلاب را فهم کند، همه وجودش را خرج انقلاب اسلامی می کند. روح توحیدی انقلاب اسلامی اساس و چرایی آن انقلاب به شمار می آید.
کد خبر: ۸۷۴۴۶۶۱
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰

به گزارش سرویس بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج؛ احمد راستینه در نشست معارفی که در ناحیه دانشجویی استان برگزار شد اظهار داشت: حقیقت انقلاب اسلامی ، پویا، زنده، اثربخش و پیش رونده است و روح انقلاب اسلامی تبلور روح توحیدی عصر امروز است.


راستینه افزود: توجه نکردن به روح توحیدی انقلاب اسلامی، ما را از اصل انقلاب دور نگه می دارد، لذا در تنگناها دچار افسردگی و در میان راه دچار ریزش خواهیم شد.

وی بیان داشت: اگر انقلاب اسلامی را صرفا در حوزه های سیاسی اجتماعی و فرهنگی تعریف کنیم ، جفای بزرگی به آن داشته ایم.

مسول بسیج دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری افزود: شناخت جامع از انقلاب اسلامی باعث می شود واقعیت آن را هضم کرده و روح آن را در قالب معنویت برای خود ثبت کنیم.

احمد راستینه با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی بر آمده از غیرت ملی و حس ایمان خواهی مردم و نظام بوده است گفت: هر آن کس انقلاب را فهم کند، همه وجودش را خرج انقلاب اسلامی می کند ولی آنکه نشناسد در تحریم ها و تنگناهای سیاسی در مسیر سقوط قرار گرفته و همواره می گوید" ما ناچار به پذیرش نظام سلطه هستیم" یا اینکه" بایستی دم کدخدا را دید".

انتهای پیام/
ارسال نظرات