خبرهای داغ:
رئیس کمیته بازرسی مسابقات قرآن کریم استان سمنان:
رئیس کمیته بازرسی مسابقات قرآن کریم استان سمنان گفت: توجه به سبک زندگی قرآنی محتوای اغلب وصیت‌نامه‌های شهداست که امروز باید بدان توجه شود.
کد خبر: ۸۷۴۴۵۵۱
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۹
به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان، نورالله بهنام در آستانه برگزاری مسابقات قرآن کریم اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان در گفت و گو با خبرنگاران در مورد اهمیت قرآن در زندگی و لزوم ترویج فرهنگ قرآنی اظهار داشت: شهدا همیشه در وصیت‌نامه‌های خود به نماز و تقوا، احترام به پدر و مادر و ولایت‌فقیه انسان‌ها را سفارش کرده‌اند و این‌ها وصیت‌هایی قرآنی است.

وی بیان کرد: محتوای وصیت‌نامه‌های شهدا، توجه به سبک زندگی قرآنی است و امروز باید مورد توجه قرار گیرد.

رئیس کمیته بازرسی مسابقات قرآن کریم استان سمنان بیان کرد: حضور فرزندان در کلاس‌های قرآنی، قلب آن‌ها را سرشار از آرامش می‌کند و به‌طورقطع آن‌ها با حضور در این کلاس‌ها، دوستان خوبی پیدا می‌کنند که البته دوست خوب در تعیین سرنوشت فرزندان تأثیر به‌سزایی دارد و آینده روشنی را برای آن‌ها رقم خواهد زد.

بهنام افزود: زندگی قرآنی انسان‌ها را به سمت تلاش و موفقیت سوق می‌دهد و کسانی که طبق آموزه‌های قرآن زندگی می‌کنند، در راه خلاف و دزدی گام برنمی‌دارند و روزی خود را از راه حلال تأمین می‌کنند.

وی ادامه داد: انسان‌ها باید در طول زندگی به‌طور دائمی به قرآن مراجعه کنند و آموزه‌های قرآن را در زندگی خود به کار ببندد تا دچار اشتباه نشوند.

رئیس کمیته بازرسی مسابقات قرآن کریم استان سمنان گفت: قرآن انسان‌ها را به ساده‌زیستی تشویق می‌کند که اگر انسان‌ها این شیوه زندگی را در پیش بگیرند در این دوره و زمانه پر از تجملات آرامش بیشتری خواهند داشت و می‌توانند راحت‌تر زندگی کنند.

بهنام اضافه کرد: در زندگی فعلی بیشتر افراد به‌خصوص نوجوانان و جوانان درگیر فضای مجازی ازجمله تلگرام، اینستاگرام و ... شده‌اند و کمتر به قرآن مراجعه می‌کنند که درگیر شدن ذهن در فضای مجازی تنها باعث آسیب روح، روان و جسم آن‌ها می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها