درمراسم اختتامیه جشنواره مالک اشتر استان سمنان عنوان شد:
همزمان با برگزاری جشنواره مالک اشتر استان سمنان عنوان شد: سپاه با داشتن نیروهای هوشیار همواره به عنوان ستون محکم کشور درحفظ ارزش های انقلاب در صحنه بوده است.
کد خبر: ۸۷۴۴۴۷۴
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۳
به گزارش سرویس بسیج مساجد ومحلات خبرگزاری بسیج، جشنواره مالک اشتر استان درحسینیه ناحیه سمنان و با حضور فرماندهی سپاه استان ،فرماندهی تیپ 12 قائم ،جانشین اشراف کشوری،مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان،فرمانده نواحی استان ،فرمانده حوزه ها و پایگاه های مقاومت خواهر و برادر و مسئول معاونت ها  برگزار شد.

در ابتدا برادر دهرویه مسئول اشراف سپاه استان تفاهم نامه و ابلاغیه  جشنواره مالک اشتر را قرائت نمود. سپس مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه استان حجت الاسلام قندهاری  در سخنرانی خود به وجود اشراف و اهمیت آن اشاره داشت و بیان کرد: اشراف در همه زمینه ها لازم و ضروری است و باعث پیشرفت انسان و سازمان می شود.
در ادامه " سردار شاهچراغی " فرماندهی سپاه استان  در صحبت های خود این جشنواره را معیار خوبی برای محک زدن فرماندهان و مسئولان دانست و خاطرنشان کرد: فرماندهان و مسئولان ما نباید به همین جشنواره و این رتبه ها بسنده کنند بلکه باید به پیشرفت خودو سازمان ادامه دهند ، دیدشان فقط استانی نباشد و به  تاثیر گذاری سپاه در سطح کشور توجه داشته باشند.
سردار " شاهچراغی " درادامه افزود: سپاه ستون محکمی در کشوراست بنابراین نیروها و عواملی که در سپاه هستند باید محکم و با دانش و هوشیاری بالا در این سازمان مشغول باشند و هدف باید پایداری و ارتقاء و گسترش انقلاب اسلامی باشد.
در پایان از فرمانده هان حوزه و پایگاه برتر خواهر و برادر، مسئولین منتخب شده در نواحی، ستاد ، استان و روحانیون برتر تجلیل و قدر دانی بعمل آمد.
در ادامه اسامی منتخبین حوزه و پایگاه و تصاویر جشنواره را مشاهده نمایید:
  منتخبین کشوری حوزه و پایگاه جشنواره
حوزه کربلا ناحیه شاهرود
پایگاه مقاومت امام حسن مجتبی  ناحیه سرخه
پایگاه مقاومت شهید چمران ناحیه دامغان
پایگاه مقاومت شهید همت ناحیه سمنان
پایگاه مقاومت امام حسین ناحیه میامی
پایگاه مقاومت ثارالله ناحیه سمنان

انتهای پیام/گ

 

ارسال نظرات